Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik zal eens wat boeken over nederland tijdens wo2 doorbladeren die mijn broertje pas heeft geleent bij de bibliotheek, misschien dat daar iets in staat,
Hardstikke leuk een algehele mobilisatie. Maar moet er niet eerst wat aan de site gebeuren? De begrippenlijst is al meer dan een maand niet up to date zoals dat in mooi nederlands heet. Ik denk dat we misschien eerst wat actiever moeten worden in het schrijven van stukken en actiever in het vormgeven van al reeds voltooide stukken.
Ik ben best bereid om mijn leerlingen naar deze site te verwijzen, maar als er niks op staat, sta ik een beetje voor paal natuurlijk.
paulstolk schreef:Ik ben best bereid om mijn leerlingen naar deze site te verwijzen, maar als er niks op staat, sta ik een beetje voor paal natuurlijk.
Zet dan je duitse helm op...
Sorry,kon het niet laten.
Dan heb ik het perfecte stuk voor je. Alleen nog even opzoeken. Desnoods typ ik het over. Het is een stuk over de geschiedenis van de NSB geschreven voor VWO 4
ik ben ook nog op zoek naar foto's, liefst pasfoto achtige foto's ( ja ik doe iets met vormgeving en ik zie al voor me hoe dat in het verslag komt, daarom ) van Mussert en Kees van Geelkerken.