Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Helaas is de foto een beetje vaag, de kleuren kloppen ook niet echt, maar ik moet nog even wachten totdat de digitale versie binnen is! (ik zal m dan zo snel mogelijk vervangen en op mijn eigen site plaatsen)
Hopelijk vinden jullie het wat. Het is mijn eerste buste!
Groeten,
Roeland
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
antwerpx schreef:Spijtig dat ik de buste zelf niet goed kan zien, haal die vodden en andere textielen er eens af :wink;
Ziet er mooi uit! Is dat alleen een binnhelm?
ah, dat bedoel ik met de kwaliteit van de foto! Nee, wat je ziet is de buitenhelm (flex-baile). Het lederen bandje over de voorkant is die van de binnenhelm!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
voor deze buste nog een M1910 T-handle schepje, hierover ben ik nu in onderhandeling met iemand, dankzij Earlymb.
Dan een "M43" buste:
M1936 Pistol Belt
M1942 Suspenders
M1942 Canteen & Cup (en cover uiteraard)
First Aid Kit
M1942 Intrenching Tool
M1938 Wire Cutter
M1910 Intrenching Axe (en de drager) óf M1910 Pick Mattock, Intrenching (met drager)
M1941 Wool Knit Cap. Ook wel de Beanie.
M1943 Field Jacket
Flannel Shirt
Als iemand nog tips of afraders heeft, laat het even weten!
Laatst gewijzigd door Dodo op 10 okt 2004, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Nico Roelofs schreef:Ziet er mooi uit! Is het alleen US wat je doet?
ja, alleen US. Ik weet niet waarom, heb het altijd het mooist gevonden.
Guido: Op het moment zoek ik nog geen broek, dat is iets voor latere tijden. En de buste's zijn een stuk goedkoper.
is een pistol belt. toch wel redelijk duidelijk te zien dacht ik Maar zo zijn er geen misverstanden