Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
roel, er komt geen add attachement balk onder mijn bericht te verschijnen, dus hier posten zal wel niet lukken. ik wil ze ook wel naar je email sturen ?
Vinden jullie een Gasplanetasche voor ongeveer 25 euro duur?
het is een (zeer) vroege, hij is namelijk van rubber gemaakt, de man van wie ik hem zou kunnen kopen is betrouwbaar, dus het is geen repro en hij is ook gestempeld.
mijn volgende items worden: Een armband van de Witte brigade, Declaratie van Duitse bezetting in Antwerpen, document met betrekking tot de vordering van paarden in België in 1939 en een krantje voor luchtafweerbatterijen aan de Belgische kust. Ik kan alles samen voor 45EUR krijgen, ik wacht alleen nog op de bevestiging van de verkoper.
Aha. Dus het is een album van mensen die bij de Reichsarbeitsdienst zitten. Bedankt. Er wordt namelijk in het verzameltopic nogal gesmeten met termen die vaak alleen bekend zijn bij de verzamelaars. Misschien kunnen de mensen die veel verzamelen een beetje uitleg geven bij wat ze nu precies hebben.
Ik probeer een beetje te snuffelen op sites en op markten waar je dingen kan kopen, maar heb er totaal geen verstand van. Ik zou niet weten wat nu echt of vals is. Is er toevallig een site of publicatie die daar over gaat?
de 'Soldat'-volumes zijn vrij goede boeken over Duitse militaria, maar ik kan je al een tip geven: binnenkort heeft wo2.nl er een project bij dat grotendeels over militaria gaat
-Wehrmacht lange jas vroeg model met donkere kraag (zo goed als zeker )
-Wehrmacht side cap (m40, m42 of m43) (ZO GOED ALS ZEKER)
-Wehrmacht koppel (ZO GOED ALS ZEKER)
-Partizanen uniform (nog niet geheel zeker ligt aan wat een vriend van mij kan vinden bij z'n opa thuis (opa was de partizan maar waarschijnlijk geheel uniform!))
-als de partizanen uniform komt mischien een onklare mosin nagant
Laatst gewijzigd door Guido op 29 nov 2003, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.