Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
en purple heart op naam van een gesneuvelde (market garden) para. Hij ligt op margraten. Helaas niet met papieren.
Hallo seabee, ik weet niet veel van U.S. onderscheidingen maar waarom is de inscriptie zo lelijk gedaan is dit bij alle orginele of hebben ze er een naam ingegraveerd om het aantrekkelijker te maken?
en purple heart op naam van een gesneuvelde (market garden) para. Hij ligt op margraten. Helaas niet met papieren.
Hallo seabee, ik weet niet veel van U.S. onderscheidingen maar waarom is de inscriptie zo lelijk gedaan is dit bij alle orginele of hebben ze er een naam ingegraveerd om het aantrekkelijker te maken?
groeten René.
Hallo Rene. Je heb machinale en hand gegraveerde medailles, en deze is met de hand gedaan. Je kan er natuurlijk nooit zeker van zijn dat de gravure orgineel is, tenzij je familie kent van de GI. Ik ben niet bang dat deze niet goed zou zijn. Ik vind purple hearts met papieren enger om te kopen want dan hebben ze de naam om op de medaille te zetten en met papieren brengen ze het 4 voudige op dan wat ik er nu voor betaald heb.
Guido schreef:Seabee wat betaal je nu ongeveer voor een purple heart met:
-met naam
-met naam en papieren
-zonder naam
?
Dit zijn maar indicaties. Je kan geluk hebben en minder betalen, maar de kans dat je meer moet betalen is veel groter.
Uiteraard wo2 en in de US
met naam $100-$200
naam en papieren $300-$600
kale $ 30-$100 ligt aan de speld
In Nederland zijn purple hearts op naam erg moeilijk te vinden, en met papieren bijna onmogelijk te vinden. Een kale PH in Nederland doet zo'n 30 tot 75 euro. laats in Vlaardingen voor een beginned verzamelaar een wo2 PH gekocht voor 30 euro, maar er lagen ook moderne naslagen voor 80 euro.
Bedankt voor je antwoord! hoe is aa de PH te herkennen dat hij oorlogs is? ook door de manier van bevestiging aan de achterkant zoals bij een bronse star?
Guido schreef:Bedankt voor je antwoord! hoe is aa de PH te herkennen dat hij oorlogs is? ook door de manier van bevestiging aan de achterkant zoals bij een bronse star?
modern.
Wo2 periode
pre wo2/vroeg wo2
Deze ophangingen gelden voor de meeste US medailles[/img]
Laatst gewijzigd door seabee op 11 dec 2004, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Guido schreef:Bedankt voor je antwoord! hoe is aa de PH te herkennen dat hij oorlogs is? ook door de manier van bevestiging aan de achterkant zoals bij een bronse star?