Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plastic is in regel niet zo 'gezond', maar voor textiel zal het wel meevallen. Het probleem is wel met een plastic hoes dat als er vocht aan het uniform komt het niet meer kan ontsnappen en zodoende schimmel en verrotting kan veroorzaken.
beetje rare vraag. maar ik wil altijd wel ong de maten weten en beetje nagaan wat voor een man er in heeft gezeten dus de jas een keer aandoen zal er vast wel van komen.
neeh ik bedoel als je die jas gekocht hebt, kleed je daarmee meteen de pop aan of doe je iets van te voren, voor de motten weg te halen, en wat doe jullie?
Eerst voor een twee/drie dagen de diepvries in (goed afgesloten in dubbele plastic zak, zorgen dat er zo weinig mogelijk plooien inzitten als je het erin legt).
Wat verstandig om te doen is voordat je hem op een pop zet. Is hem een aantal dagen in een afgeloten zak in de diepvries te doen. Zo dood je alle motten en hun larven, mochten die aanwezig zijn. Zorg wel dat je diepvries goed koud staat.
maar dat in de diepvries doen, ik heb niet zo'n grote diepvries dus als ik hem erin wil doen moet ik hem vouwen. Kan je het niet gewoon inspuiten met het 1 of ander?
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Jah opvouwen zit er bij de meeste wel in. Lijkt me persoonlijk niet zo'n probleem. Inspuiten kan geloof ik ook, er zijn bussen tegen die larven maar dat is ook wel schadelijk voor mensen geloof. Moet je dan buiten even inspuiten.