patches op ike jas
- borisbisschop
- Lid
patches op ike jas
dag iedereen... op ebay heb ik zopas een leuk ike uniformpje gekocht met een mij een totaal ongekende patch op de mouw...
kan iemand mij hier info over verschaffen? ook vraag ik me af of ik nog kentekentjes mis om ze kompleet te maken...
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... otohosting
kan iemand mij hier info over verschaffen? ook vraag ik me af of ik nog kentekentjes mis om ze kompleet te maken...
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... otohosting
-
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- borisbisschop
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- borisbisschop
- Lid
- borisbisschop
- Lid
- seabee
- Lid
Dat ligt aan je garrison cap die er bij zit. het is geen artillery want die is aleen rood, deze is rood met een andere kleur het zou engineers, ordenance of transport corps kunnen zijn.borisbisschop schreef:nog een klein vraagje... welke collar disks zou ik dan beginnen zoeken? die van de artillery? of zijn er andere mogelijkheden...
CAN DO
- borisbisschop
- Lid
- borisbisschop
- Lid
tis rood met wit...seabee schreef:Dat ligt aan je garrison cap die er bij zit. het is geen artillery want die is aleen rood, deze is rood met een andere kleur het zou engineers, ordenance of transport corps kunnen zijn.borisbisschop schreef:nog een klein vraagje... welke collar disks zou ik dan beginnen zoeken? die van de artillery? of zijn er andere mogelijkheden...

- Mr_Flibble
- Lid
Rood en Wit is Engineers.
Dus een BOS collar disk met US en een met het Kasteel.
Verder zou je nog unit crests (schildjes) van een Engineers eenheid die onder de 6th Army gevochten hebben erop kunnen zetten.
Engineers kregen geen Combat/Expert Infantry Badge (CIB/EIB) zover ik weet, dus die zou ik er niet op plaatsen
Als je wat meer achtergrond van de gekozen eenheid opzoekt weet je of je er een Distinguished Unit Citation op mag.
Ehrm..een zwarte stropdas. Is toch vroeg-oorlogs? Of hoort dat bij een officier?
Verder wel een mooie uniform. Succes met de veiling
Dus een BOS collar disk met US en een met het Kasteel.
Verder zou je nog unit crests (schildjes) van een Engineers eenheid die onder de 6th Army gevochten hebben erop kunnen zetten.
Engineers kregen geen Combat/Expert Infantry Badge (CIB/EIB) zover ik weet, dus die zou ik er niet op plaatsen

Als je wat meer achtergrond van de gekozen eenheid opzoekt weet je of je er een Distinguished Unit Citation op mag.
Ehrm..een zwarte stropdas. Is toch vroeg-oorlogs? Of hoort dat bij een officier?
Verder wel een mooie uniform. Succes met de veiling

In Tabulas Argenteas Refero
- borisbisschop
- Lid
-
- Lid