Waarom?paulstolk schreef:Toen ik mijn helm van de Flugschutz op deed gaf dat wel een raar beeld
Als jij het al een raar beeld vond,hoe moeten wij het dan vinden?
Ik kan Paul begrijpen, contact met het verleden is immers belangrijk. En als je dan toch moet lesgeven over hét taboe-onderwerp dat 1933-1945 is, dan kan je het maar beter met de twee hoorns vastnemen. Die stoffige oude schoolboeken zijn een broednest van desinformatie, losgerukte citaten zonder bronvermelding en de gewoonlijke PK-Fotos die iedereen al 10 keer zag.paulstolk schreef:Hoeveel kinderen gaan vrijwillig naar een museum? Waarom niet het museum naar hen brengen?Adrian schreef:Museum
Hier zijn de scholen niet gekaapt door linkse leraren. Ik snap de discussie nog steeds niet. Wat is er mis met het binnenhalen van historische voorwerpen in de klas? Waarom zo moeilijk doen over een helm?Thomas schreef:Dus Paul, wees op je hoede voor je baan. De scholen hier zijn gekaapt door linkse leraars, je zou hier al problemen hebben gehad, tenzij je vast benoemd bent, dan kom je met zowat alles weg.
De wijze waarop paulstok,de wijze waarop.paulstolk schreef:Ik snap de discussie nog steeds niet. Wat is er mis met het binnenhalen van historische voorwerpen in de klas? Waarom zo moeilijk doen over een helm?
Het enige dat die zich nog gaan herinneren is dat leraar A eens een maffe helm op zijn hoofd zette.paulstolk schreef: Ik garandeer je dat deze actie van mij een onuitwisbare indruk heeft gemaakt op die leerlingen en dat ze het hier nog jaren over hebben. En dan zullen ze niet zeggen dat ik een enorme fout heb begaan.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten