Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jelle H. en ik willen graag een CoD clan maken. Alleen moeten we nog leden hebben . Aangezien Jelle nogal erg goed is en ik opweg ben , is het beter om met ons in een clan te zitten dan tegen ons te vechten .
Dus als je geïterseerd bent, voeg mij dan ff toe (mommers_michiel@hotmail.com). Als je nog niet echt skils hebt, no problemo, dan geeft Jelle wel een cursus codden :P
Mzls Michiel
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Jah is t nu CoD of CoDUO? Want ik dacht dat dat het idee was. CoD heb ik echt al een tijd niet meer gespeeld.. (speel nu zelfs weer SH )
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Lol, lijkt me sterk..
Vrij logisch wil je een clan beginnen dat iedereen een originele CoD heeft. Wie zegt dat alle wars gespeeld worden op een gecrackte server??
Als de illegale cod goed is, doe ik niet mee, das zeker.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Géén gecrackte!!! Alsjeblieft, clans met illegale cod'ers erin?
koop dan ook het spel gewoon origineel. noobs met cracks geven altijd problemen, ze komen nergens in en met wars hoef je dan al helemaal niet aan te komen.