Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
-Misschien origineel helm
-binnenwerk is origineel
-decal kan origineel zijn. Beter foto's zijn nodig, maar volgens mij ziet die er niet goed uit
-en herschilderd
Mijn nieuwste aankoop is een foto van 9cm bij 7' waarop Hermann Goring samen met Adolph Galland en een paar Luftwaffe generaals in bespreking zijn.
Ik heb een foto (van de foto ), maar ik weet (nog steeds) niet hoe je die hier moet plaatsen...
Groetjes, Bjorn
Oja, ook heb ik een Feuerschutzpolizei pet met Gemeinde embleem en Feuerschutzpolizei broek erbij en 12 portretfoto's postkaartgrootte.
Mijn nieuwste aankoop is een foto van 9cm bij 7' waarop Hermann Goring samen met Adolph Galland en een paar Luftwaffe generaals in bespreking zijn.
Ik heb een foto (van de foto ), maar ik weet (nog steeds) niet hoe je die hier moet plaatsen...
Groetjes, Bjorn
Oja, ook heb ik een Feuerschutzpolizei pet met Gemeinde embleem en Feuerschutzpolizei broek erbij en 12 portretfoto's postkaartgrootte.
Als je naar deze site gaat http://picserver.student.utwente.nl/ daar moet je je eerst ff aanmelden,dan kun je je foto's op het internet zetten.Dan kopieer je de link van de foto en die zet je dan tussen [img]....[/img].
die tekens staan onder de balk"onderwerp".
BjornSpiN schreef: