Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Proos schreef:Motoragenten (de doorgewinterde) hebben echt een geweldige motorbeheersing. Geweldig om te zien hoe die met die BMW's over het asfalt scheuren. Alleen die bonnen zijn wat minder.
Zwaai altijd naar motoragenten
Of je middelvinger als je zin hebt in een spectaculaire achtervolging
Moto Guzzi V50 (500cc) van 1983. Rijd heerlijk en is leuk om mee te beginnen. Van het voorjaar wil ik gaan kijken naar een Honda CBR600.
En ik ben geen doorrijder swinters. Mij veels te koud.
johan willaert schreef:Deze kennen jullie intussen....
<plaatje>
Meer foto's en info verspreid over 6 bladzijden van Big Twin Bikermagazine Nr 141 van Oktober 1998....
Johan
Is dat een 750cc v-twin, gemaakt om in de woestijn te raggen? Prachtige motor, volgens mij ook zeldzaam, omdat ze tegen het eind van de oorlog voornamelijk vervangen werden door jeeps.
Frankie schreef:De mijne hebben jullie misschien al gezien in een ander topic maar hier nogmaals de foto.
Mag je die lampjes er gewoon op laten zitten?[/quote]
Nee mag je niet laten zitten hij is als ik op de openbare weg rij ook altijd afgedekt. Net zoals de kuip met Kon. Marechausse, die zet ik erop als ik op een evenement ben. Er zit achterop ook zo'n bordje en was niet afgedekt. Werd ik voor aangehouden en kreeg waarschuwing. Dus die is nu ook afgeplakt.
Proos schreef:Motoragenten (de doorgewinterde) hebben echt een geweldige motorbeheersing.
Dat klopt ja. Als ze een bocht nemen, dan blijven ze, zo op het oog, keurig rechtop zitten.
Maar dat mag natuurlijk ook wel, daar ben je ook in getraind. En laten we eerlijk zijn: Iedere motorrijder die drie weken lang alleen maar bezig is met rijtechnieken, kijktechnieken bochtenwerk zal na die tijd net zo (kunnen) rijden.
Overigens is het de mooiste opleiding geweest die ik binnen mijn werk heb kunnen doen.
Vriend van me heeft deze Suzuki GS500 (hij wilt hem verkopen btw). 500cc dus maar, maar blázen! Brrr, ik krijg weer de bibbers als ik denk aan dat ritje achterop...
GvdBor, misschien was jij het wel, maar een maand of 9 geleden reden wij op de A28, met een vaartje van 165-170. Mijn vriend keek in zijn achteruitkijk-spiegel en zag een motor-agent opdoemen. Het was eigenlijk al te laat, maar hij minderde vaart en wachtte tot de agent ons voorbij zou rijden voor het stopteken. Maar wat doet 'ie? Naast ons komen rijden, met zijn wijsvinger wiebelen (á la 'foei, foei') en een vette knipoog, alvorens hij op een afrit verdween...
Sbf.Koch schreef:GvdBor, misschien was jij het wel, maar een maand of 9 geleden reden wij op de A28, met een vaartje van 165-170. Mijn vriend keek in zijn achteruitkijk-spiegel en zag een motor-agent opdoemen. Het was eigenlijk al te laat, maar hij minderde vaart en wachtte tot de agent ons voorbij zou rijden voor het stopteken. Maar wat doet 'ie? Naast ons komen rijden, met zijn wijsvinger wiebelen (á la 'foei, foei') en een vette knipoog, alvorens hij op een afrit verdween...
Als alle agenten eens zo waren
Mooi motors mensen, wij hebben een oude (maar rijd nog perfect, mee naar Cochum? en Bastogne geweest ) Honda Shadow VT1100 (volgens mij )