Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tja ik moet eerlijk zeggen dat er ook een glimlach op mijn gezicht komt, maar moreel is dit niet goed, vandaar dat ik me met de stellingen niet kan verenigen maar ik neig toch naar de eerste!
jeroen1944 schreef:Tja ik moet eerlijk zeggen dat er ook een glimlach op mijn gezicht komt, maar moreel is dit niet goed, vandaar dat ik me met de stellingen niet kan verenigen maar ik neig toch naar de eerste!
Protestant of zo?
Humor is iets relativeren.
Dat is iets anders dan afkeuren.
Dit typeert heel goed de schizofrene Hollandse mentaliteit.
"Ik moet wel lachen, maar ik mag het eigenlijk niet."
God in den Hemel nog aan toe!!
Hadden we op de Mookerhei maar een paar uur doorgevochten, dan was Zuid Nederland nu onafhankelijk geweest!
jeroen1944 schreef:Tja ik moet eerlijk zeggen dat er ook een glimlach op mijn gezicht komt, maar moreel is dit niet goed, vandaar dat ik me met de stellingen niet kan verenigen maar ik neig toch naar de eerste!
Protestant of zo?
Humor is iets relativeren.
Dat is iets anders dan afkeuren.
Dit typeert heel goed de schizofrene Hollandse mentaliteit.
"Ik moet wel lachen, maar ik mag het eigenlijk niet."
God in den Hemel nog aan toe!!
Hadden we op de Mookerhei maar een paar uur doorgevochten, dan was Zuid Nederland nu onafhankelijk geweest!
Hadden we tenminste carnaval zonder gezeik!
makkelijk he, iemand die gewoon met een eerlijke mening komt tot de grond toe afzeiken. reacties als dit zorgen ervoor dat iemand een volgende keer blijft praten met de stem van de grote meerderheid, is lekker veilig namelijk.