Bedankt! Ja zijn best interessante dingen die bidprentjes. Heb er nu al 12 en ben er met nog 5 bezig van mijn omgeving.Maj.Cain schreef:interesant materiaal Nico,mooie aanwinst!!
Je Nieuwste aankoop - Deel 1
- Nico Roelofs
- Lid
- gilles
- Lid
Niet echt bijzonder, maar de markering wel (ASC staat zelfs nog niet goed geregisteerd in de lijsten van de markeringen) waarschijnlijk portugese productie voor de Engelsen. 20mm Hispano-Suiza M21 huls (M21 = Prototype, dus best zeldzaam).
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 05267&rd=1
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 05267&rd=1
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- gilles
- Lid
- marc
- Lid
- Jelle H.
- Lid

Mooie aankoop Jeroen! Verzetsmensen zijn mijn ultieme helden..
Mijn laatste aankoop:
Een 2nd pattern Fairbairn & Sikes commando knife. Onder ander gebruikt door de Britse commando's. Deze stamt uit 1941 of 1942. Gemaakt door Wilkinson cutlery company. Die kennen jullie wel van de Wilkinson Sword scheermesjes.
Wat weetjes;
- Dit was een killing knife geen multi purpose knife zoals de M3. Gemaakt om zo gemakkelijk mogelijk aders door te snijden.
- Over de grip is nagedacht, als het onder het bloed zit is het handvat niet glibberig en dus nog goed vast te houden.

Mijn laatste aankoop:
Een 2nd pattern Fairbairn & Sikes commando knife. Onder ander gebruikt door de Britse commando's. Deze stamt uit 1941 of 1942. Gemaakt door Wilkinson cutlery company. Die kennen jullie wel van de Wilkinson Sword scheermesjes.
Wat weetjes;
- Dit was een killing knife geen multi purpose knife zoals de M3. Gemaakt om zo gemakkelijk mogelijk aders door te snijden.
- Over de grip is nagedacht, als het onder het bloed zit is het handvat niet glibberig en dus nog goed vast te houden.

Laatst gewijzigd door Jelle H. op 05 mar 2005, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.