Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Van stoefen ga je niet dood jongens Jezus .. dat is nou typisch hollands he . Alleen maar opscheppen over hun eigen kunstjes. Heb net hetzelfde meegemaakt met Counter Strike vroeger. Kill je is eentje van die snikkel en ben je al een cheater. Nee .. ik speel nog altijd voor de fun
Shifty schreef:Van stoefen ga je niet dood jongens Jezus .. dat is nou typisch hollands he . Alleen maar opscheppen over hun eigen kunstjes. Heb net hetzelfde meegemaakt met Counter Strike vroeger. Kill je is eentje van die snikkel en ben je al een cheater. Nee .. ik speel nog altijd voor de fun
Leroy schreef:jij pro? schiet jij dan even in brecourt ff van de ruins naar de nadere ruins iemand dood met een pistol met een headshot, dan ben je pro.
Maar ik wil wel een potje, al ga ik momenteel wel bagger.
Leroy schreef:jij pro? schiet jij dan even in brecourt ff van de ruins naar de nadere ruins iemand dood met een pistol met een headshot, dan ben je pro.
Maar ik wil wel een potje, al ga ik momenteel wel bagger.