Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En ja hoor, meer goed nieuws van de E3. Er komt een neiuwe Call of Duty voor de console. Hij zal Call of Duty: The Big Red One, gaan heten.
Ondanks de bijna identieke naam zal deze game niks te maken hebben met CoD2 op de Xbox 360. Hier een paar screens en een trailer.
Voor de Pc-gamers onder ons, call of duty 2 komt ook op de Pc uit (en dus ook op de Xbox360). voor meer informatie hierover kijk even op http://www.callofduty.com .
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Als Call of Duty 2, Big Red One heet zal je wel alleen maar als Amerikaan kunnen vechten. Bij singleplayer is dit wel oke, maar bij Mp is wat afwisseling ook wel eens leuk.
Lt. Tim_NL schreef:Als Call of Duty 2, Big Red One heet zal je wel alleen maar als Amerikaan kunnen vechten. Bij singleplayer is dit wel oke, maar bij Mp is wat afwisseling ook wel eens leuk.
Reactie op mijn post? (zo ja, volgende keer quoten )
Ik had een reactie op je 2de post (CoD2 voor PC)
Call of Duty 2 voor de PC lijkt mij geweldig. Alleen ze hadden wel wat research kunnen doen op Britse uitrusting
Ik zei
Als Call of Duty 2, Big Red One heet zal je wel alleen maar als Amerikaan kunnen vechten. Bij singleplayer is dit wel oke, maar bij Mp is wat afwisseling ook wel eens leuk.
Dit lijkt me niet echt een reactie op jouwn post, maar een totaal ander onderwerp. Of wat bedoel je?