Wie speelt er het PC spel Call of duty (United offence) ?!
- Proos
- Technisch beheerder

- Gegeven: 19 keer
- Ontvangen: 36 keer
Ik zou graag eens zo'n Call of Duty variant zien, maar dan met de vrijheid die je hebt in Operation Flashpoint. Dus niet dat ik slim wil zijn en door 't bos een omtrekkende beweging maak en tegen een onzichtbare muur oploop zoals in CoD. Ook die triggers zijn vreselijk. Kom je dus een kamp binnen in United Offence, ergens in 't begin, houden de Duitsers pas op met komen tot je een hut bent ingeweest. Nep, zoiets!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Jelle H.
- Lid

Jammer dat er zo weinig mensen hebben gereageerd op mijn omroep op een COD clan te beginnen..
Das zou toch mooi zijn! Een groep wo2 verzamelaars die samen ten strijde trekt!! En er zich een echte band of brothers vormt! Dat we elkaar niet alleen ondersteunen in het 'verzamelveld' maar ook op het slagveld!!
Raak ik al een beetje jullie patriottistische snaar??
MAAR KOMOP HEY, wie joint er de FORUM.WO2 clan??
Das zou toch mooi zijn! Een groep wo2 verzamelaars die samen ten strijde trekt!! En er zich een echte band of brothers vormt! Dat we elkaar niet alleen ondersteunen in het 'verzamelveld' maar ook op het slagveld!!
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- Jeroen2
- Lid
Brothers In ArmsProos schreef:Ik zou graag eens zo'n Call of Duty variant zien, maar dan met de vrijheid die je hebt in Operation Flashpoint. Dus niet dat ik slim wil zijn en door 't bos een omtrekkende beweging maak en tegen een onzichtbare muur oploop zoals in CoD. Ook die triggers zijn vreselijk. Kom je dus een kamp binnen in United Offence, ergens in 't begin, houden de Duitsers pas op met komen tot je een hut bent ingeweest. Nep, zoiets!
- gilles
- Lid
ik wil wel een cod clan maar dan wel niet UoJelle H. schreef:Jammer dat er zo weinig mensen hebben gereageerd op mijn omroep op een COD clan te beginnen..![]()
-
Jurryt
- Lid
Ja, dit lijkt mij een o zo geweldig spel... Alleen had de texturing van models iets beter gekundJeroen2 schreef:Brothers In ArmsProos schreef:Ik zou graag eens zo'n Call of Duty variant zien, maar dan met de vrijheid die je hebt in Operation Flashpoint. Dus niet dat ik slim wil zijn en door 't bos een omtrekkende beweging maak en tegen een onzichtbare muur oploop zoals in CoD. Ook die triggers zijn vreselijk. Kom je dus een kamp binnen in United Offence, ergens in 't begin, houden de Duitsers pas op met komen tot je een hut bent ingeweest. Nep, zoiets!
- SiNiStEr
- Lid
Ik wil wel joinen, en ik wil juist graag + U.O. want daarin heb je die ontzettend fijne support weapons en de Duitse P38 met de Russische variand erop. Bij de Duitsers gebruik ik zo goed als altijd de P38, bij de Russen de Russische variand daarop, bij de Engelsen wisseld het over het algemeen en bij de Amerikanen altijd de M1 Garand.Jelle H. schreef:Jammer dat er zo weinig mensen hebben gereageerd op mijn omroep op een COD clan te beginnen..![]()
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Ruben
- Lid
Cool ik wil ook wel joinenSiNiStEr schreef:Ik wil wel joinen, en ik wil juist graag + U.O. want daarin heb je die ontzettend fijne support weapons en de Duitse P38 met de Russische variand erop. Bij de Duitsers gebruik ik zo goed als altijd de P38, bij de Russen de Russische variand daarop, bij de Engelsen wisseld het over het algemeen en bij de Amerikanen altijd de M1 Garand.Jelle H. schreef:Jammer dat er zo weinig mensen hebben gereageerd op mijn omroep op een COD clan te beginnen..![]()
War is something human...
- SiNiStEr
- Lid
Teamwork is wel het doel van een clan, dan ga ik toch die snelmenu's om dingen te zeggen maar eens wat meer oefenen. En dan is het, het mooiste om iedereen een vast wapen te laten kiezen, zodat iemand zich daar op kan specialiceren.
Dan zouden we bijv. een support gunner moeten hebben, 2 heavy machine gunners, een aantal personen met enkelschots wapens en een sniper.
Dat zou je dan moeten gaan indelen. Maarja dan kun je het beste meteen een site opzetten waarop staat wie wat doet en wanneer we weer een keer samen gaan gamen enzo.
Het is in ieder geval heel moeilijk om dat goed te organiseren.
Dan zouden we bijv. een support gunner moeten hebben, 2 heavy machine gunners, een aantal personen met enkelschots wapens en een sniper.
Dat zou je dan moeten gaan indelen. Maarja dan kun je het beste meteen een site opzetten waarop staat wie wat doet en wanneer we weer een keer samen gaan gamen enzo.
Het is in ieder geval heel moeilijk om dat goed te organiseren.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Jelle H.
- Lid

Wat ik zo irritant vind is dat in de meeste servers, de mensen als een kip zonder kop in het rond rennen, vorral met Base Assault valt me dat op. Waarom ben ik bijna altijd diegene die de K#Tbom weer onschadelijk moet maken :S
Ik wil graag een clan vormen met serieuze members die tijdens een game verantwoordelijkheid op zich willen nemen. 5 man verdedigt de bunker en de andere 5 vallen bijvoorbeeld aan.
Het gaat me nog niet eens om de 'schietcapaciteit' van de members. Het team moet gewoon een goed geoliede machine zijn met serieuze members.
Ik wil graag een clan vormen met serieuze members die tijdens een game verantwoordelijkheid op zich willen nemen. 5 man verdedigt de bunker en de andere 5 vallen bijvoorbeeld aan.
Het gaat me nog niet eens om de 'schietcapaciteit' van de members. Het team moet gewoon een goed geoliede machine zijn met serieuze members.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- robin.h
- Lid
Ja Jelle H,daar heb ik ook heel vaak last van(Speel ook alleen maar Base assault eigenlijk)Dan moet ik ook altijd weer gaan verdedigen en de bom onschadelijk maken,terwijl de andere gewoon zitten aan te vallen(En alleen voor de scores spelen).En als je dan vraag voor meer hulp bij het verdedigen,dan krijg je dat niet.........Jelle H. schreef:Wat ik zo irritant vind is dat in de meeste servers, de mensen als een kip zonder kop in het rond rennen, vorral met Base Assault valt me dat op. Waarom ben ik bijna altijd diegene die de K#Tbom weer onschadelijk moet maken :S
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Jelle H.
- Lid

Robin, je krijgt ook punten voor het onschadelijk maken van bommen. Ik heb ook gewonnen in servers waarin ik steeds bommen onschadelijk moest maken.
Waar het mij om gaat is, dat als ik met veel moeite, weer eens achter vijandelijke linies zit en er een bom in mijn bunker wordt geplaatst IK VERVOLGENS GODVERDOMME TERUG MOET RENNEN OM DIE BOM ONSCHADELIJK TE MAKEN EN DAN OOK NOG DIKWIJLS TE LAAT AANKOM!!!
Daar kan ik me zo gigantisch aan ergeren...
Daarom wil ik graag een clan vormen. Het liefst een base assault clan.
Ik wacht op nog meer aanmeldingen!!!
Waar het mij om gaat is, dat als ik met veel moeite, weer eens achter vijandelijke linies zit en er een bom in mijn bunker wordt geplaatst IK VERVOLGENS GODVERDOMME TERUG MOET RENNEN OM DIE BOM ONSCHADELIJK TE MAKEN EN DAN OOK NOG DIKWIJLS TE LAAT AANKOM!!!
Daar kan ik me zo gigantisch aan ergeren...
Daarom wil ik graag een clan vormen. Het liefst een base assault clan.
Ik wacht op nog meer aanmeldingen!!!
- robin.h
- Lid
Ja,dat wist ik,maar dan nog.... Dan zou ik ook wel eens willen aanvallen,maar zodra je dan weg bent,dan kunnen ze zo een bom plaatsen.........
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Proos
- Technisch beheerder

- Gegeven: 19 keer
- Ontvangen: 36 keer
Iets minder mag ook wel hoorJelle H. schreef:GODVERDOMME
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905