Call of duty 2
- Michiel M.
- Lid
Laat zien, laat zien!Leroy schreef: Dus niets poser. Enne die pistol shot deed ik niet.Dat doen de pro's altijd, moet je hun frag movies maar eens zien, dan zie je pas wat pro is.
En voor de mensen, ik heb nog een "med skilled sniper frag movie" dus voor degene die zich geroepen voelen.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Jelle H.
- Lid

Leroy, ik ben toevallig een bekende van H2k. Heb de hele clan in mijn lijst staan en heb met ze gegamed. Hoe kan het dat ik van hen een ander verhaal hoor?Leroy schreef:poser? Sorry? Ooit van H2K gehoord? Die zijn dus High skilled, heb ik met een maat in een 2on2 afgemaakt.![]()
Dus niets poser. Enne die pistol shot deed ik niet.Dat doen de pro's altijd, moet je hun frag movies maar eens zien, dan zie je pas wat pro is.
En voor de mensen, ik heb nog een "med skilled sniper frag movie" dus voor degene die zich geroepen voelen.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- Leroy
- Lid
helaas voor u, moet je men xfire zien? deze week slechts 4uur. Genoeg sociaal leven dus.Shifty schreef:Veel Praatjes .. elke dag aan de computer .. sociaalleven 0%.
Good Luck
Geen idee, wss wllen ze het niet toegeven.Jelle H. schreef:Leroy, ik ben toevallig een bekende van H2k. Heb de hele clan in mijn lijst staan en heb met ze gegamed. Hoe kan het dat ik van hen een ander verhaal hoor?Leroy schreef:poser? Sorry? Ooit van H2K gehoord? Die zijn dus High skilled, heb ik met een maat in een 2on2 afgemaakt.![]()
Dus niets poser. Enne die pistol shot deed ik niet.Dat doen de pro's altijd, moet je hun frag movies maar eens zien, dan zie je pas wat pro is.
- Jelle H.
- Lid

- Michiel M.
- Lid
Je kan ook achter de computer zitten zonder xfire aan te hebben staanLeroy schreef:helaas voor u, moet je men xfire zien? deze week slechts 4uur. Genoeg sociaal leven dus.Shifty schreef:Veel Praatjes .. elke dag aan de computer .. sociaalleven 0%.
Good Luck
Bij mij gaat het sociale leven toch altijd voor...
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Leroy
- Lid
Mijn xfire staat aan zodra ik de pc start en sluit pas af als ik mijn pc afsluit dus...Ik heb gewoon een sociaal leven, daar ben ik nl. meer mee bezig dan met computeren.101st Michiel schreef:Je kan ook achter de computer zitten zonder xfire aan te hebben staanLeroy schreef:helaas voor u, moet je men xfire zien? deze week slechts 4uur. Genoeg sociaal leven dus.Shifty schreef:Veel Praatjes .. elke dag aan de computer .. sociaalleven 0%.
Good Luck![]()
Bij mij gaat het sociale leven toch altijd voor...
- Hell-Fire
- Lid
SiNiStEr schreef:156PARA!!!! WAHOOOOOAAA MAHOMMED!!!!!!!![]()
![]()
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com