Wie speelt er het PC spel Call of duty (United offence) ?!
- SiNiStEr
- Lid
Ik verdedig graag, dus voor die taak zou ik me bij deze graag willen melden. Ik vind het niet erg om 5 min. te moeten wachten voordat ik weer een persoon neer kan halen.
Geduld is een schone zaak!!!;) 
Tis misschien slim om 2 groepen te maken die ieders bestaan uit een sniper, een suport gunner, een heavy machine gunner en een aantal normale infanteristen. Het ene team voor de aanval en het andere team voor de verdediging.

Tis misschien slim om 2 groepen te maken die ieders bestaan uit een sniper, een suport gunner, een heavy machine gunner en een aantal normale infanteristen. Het ene team voor de aanval en het andere team voor de verdediging.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 18 keer
- Ontvangen: 35 keer
Ik ben nogal roekeloos en uitermate geschikt als kanonenvoer of afleidingsmanouvre 

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Robin V
- Lid
Ik zit eigenlijk al in een clan, maar daar speelde ik d afgelopen 6 maand welgeteld 1 war mee...
Dus zij zullen het wel goed vinden, nu is de vraag, word ik hier toegelaten?
Ik ben zeer goed getraind op het riflen met Kar, Mosin en Enfield, maar ook Garand, BAR, MP40 en Tokarev zijn welgesmaakt bij mij
Ik haat zoals eerder gezegd de maps hurtgen en uo_stanjel en de maptypes deathmatch en headquarters.
Tot zover mijn CV

Ik ben zeer goed getraind op het riflen met Kar, Mosin en Enfield, maar ook Garand, BAR, MP40 en Tokarev zijn welgesmaakt bij mij

Ik haat zoals eerder gezegd de maps hurtgen en uo_stanjel en de maptypes deathmatch en headquarters.
Tot zover mijn CV

De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- Jelle H.
- Lid
IEDEREEN KAN ZICH AANMELDEN VOOR DE FORUM.WO2 CLAN ONGEACHT ZIJN / HAAR* C.V.
U DIENT WEL REGELMATIG BESCHIKBAAR TE ZIJN! IN TIJDEN VAN OORLOG MOETEN WIJ IMMERS OP U KUNNEN REKENEN!
DE SOLDIJ IS GOED, MAAKT U ZICH DAAR MAAR NIET DRUK OM.
INDIEN U ONZE CLAN WILT JOINEN, NEEM DAN CONTACT OP VIA EEN P.B.
*Voor de dames onder ons geld een aparte aanmeldingsprocedure. Alvorens u zich aanmeldt, dient u een pasfoto toe te sturen
WE WANT YOU TO JOIN THE FORUM.WO2 CLAN!!

U DIENT WEL REGELMATIG BESCHIKBAAR TE ZIJN! IN TIJDEN VAN OORLOG MOETEN WIJ IMMERS OP U KUNNEN REKENEN!
DE SOLDIJ IS GOED, MAAKT U ZICH DAAR MAAR NIET DRUK OM.
INDIEN U ONZE CLAN WILT JOINEN, NEEM DAN CONTACT OP VIA EEN P.B.
*Voor de dames onder ons geld een aparte aanmeldingsprocedure. Alvorens u zich aanmeldt, dient u een pasfoto toe te sturen

WE WANT YOU TO JOIN THE FORUM.WO2 CLAN!!

I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- SiNiStEr
- Lid
- Zitadelle
- Lid
Ik vind CoD (UO) eigk maar zwaar matig. Toegegeven, de graphics zien er mooi uit en soms kijk je naar scènes waar je mond van openvalt (bijv. Stalingrad of kijkend vanuit je B-17), maar de historische beperktheden/weglatingen ergeren mij te veel om echt 100% te kunnen genieten van dit spel... een paar voorbeelden:
- hoe indrukwekkend het arsenaal aan handwapens ook is, de Duiters schijnen maar te beschikken over twee tanks: de Tiger en de Panzer IVH, één type halftrack en een paar Kübels
- hoe mooi de uniformen van de geallieerden ook weergegeven wordt, des te lelijker en egaler zijn de Duitse uniformen, ze zien er allemaal praktisch hetzelfde uit!!
- in UO viel het me vooral op dat ik telkens moest wachten op iem. voordat hij de deur VOOR mij intrapte.... ik wil ook deuren intrappen, stoer over hekjes springen etc. etc.
Cijfer: 7
- hoe indrukwekkend het arsenaal aan handwapens ook is, de Duiters schijnen maar te beschikken over twee tanks: de Tiger en de Panzer IVH, één type halftrack en een paar Kübels

- hoe mooi de uniformen van de geallieerden ook weergegeven wordt, des te lelijker en egaler zijn de Duitse uniformen, ze zien er allemaal praktisch hetzelfde uit!!
- in UO viel het me vooral op dat ik telkens moest wachten op iem. voordat hij de deur VOOR mij intrapte.... ik wil ook deuren intrappen, stoer over hekjes springen etc. etc.
http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Ruben
- Lid
Wil je misschien 10 jaar wachten op een nieuwe game?Zitadelle schreef:Ik vind CoD (UO) eigk maar zwaar matig. Toegegeven, de graphics zien er mooi uit en soms kijk je naar scènes waar je mond van openvalt (bijv. Stalingrad of kijkend vanuit je B-17), maar de historische beperktheden/weglatingen ergeren mij te veel om echt 100% te kunnen genieten van dit spel... een paar voorbeelden:
Als je ziet hoeveel tijd ze moeten steken in de graphics en de variëteit aan voertuigen, wapens, slagveldbekleding..... dan kunnen ze die eisen niet halen. Ik vind het natuurlijk ook spijtig ( zou graag eens met een konigstiger rondbollen )

War is something human...
- Narcolepticus
- Lid
Call of Duty valt wel mee. Ik heb het nog maar 2 dagen gespeeld (online dan éh) En ik kon aardig de slag gaan in Charkov met m'n Tokarev en Nagant. In Arnhem weet ik men slag wel te slagen met m'n Luger en Enfield...
En op die ene server van deatmatch waar iedereen met Sturmgewehr en PPSH zit rond te lopen wist ik toch aardig de slag te trekken.
Maar mijn DEATH ratio ligt nu net iets te hoog om mezelf goed te noemen. M'n beste tot nu toe is 53 - 41
En op die ene server van deatmatch waar iedereen met Sturmgewehr en PPSH zit rond te lopen wist ik toch aardig de slag te trekken.
Maar mijn DEATH ratio ligt nu net iets te hoog om mezelf goed te noemen. M'n beste tot nu toe is 53 - 41
- Robin V
- Lid