oke ik snap het, iig sucses
sobel
gezocht! leden!
-
Thunderdome
- Lid
Wij doen dit in Lottum (in Limburg) in een bos vlakbij een van ons. We hebben daar al het een of ander aan bunkers en loopgraven.Waffenambt schreef:ik wil wel mee doen maar hebben jullie een stuk bos waar je het kunt doen ofzo?
dat lijkt me leuk om stiekem in het bos te kamperen. waar doen jullie dit
ergens?
mvg Erik
Jens
biertje?
-
~TrOoPeR U.S.~
- Lid
hoi allemaal ik en sten gun zijn hiermee begonnen.
dit wat wij doen is eigelijk re-enacten en iedereen die mee wil doen is welkom. het is iets als je bijvoorbeeld niet meemag doen bij een echte re-enactvereniging kun je je bij ons aansluitenn wie weet worden we nog wel eens officieel maar voor nu gewoon voor de lol.
Wilco
dit wat wij doen is eigelijk re-enacten en iedereen die mee wil doen is welkom. het is iets als je bijvoorbeeld niet meemag doen bij een echte re-enactvereniging kun je je bij ons aansluitenn wie weet worden we nog wel eens officieel maar voor nu gewoon voor de lol.
Wilco
Laatst gewijzigd door ~TrOoPeR U.S.~ op 17 okt 2005, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.1st-Regiment.tk is nog niet af moeten nog foto's bij en meer info
- pvt_Ed
- Lid
Illigale dingen maakt het leven wel spannender (weet het uit ervaringsobel schreef:illegale dingen, dan helaas geen interesse.Thunderdome schreef:wij doenj loopgraven bouwen, eigen wapens maken en rotjes voor in del loop(voor de schoten:P klinkt wel net echt), schuttersputjes maken, daar eten met eigengemaakte vuurtjes en blikken uit het echte leger. enz enz als je interesse hebt... zal wel niet maar meld maar gewoon ff.
jens
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
-
~TrOoPeR U.S.~
- Lid
@micky wat bedoel je ??
http://www.1st-Regiment.tk is nog niet af moeten nog foto's bij en meer info
- Sjoerd
- Lid