gezocht! leden!
-
Thunderdome
- Lid
gezocht! leden!
hoi,
wij zijn een re-enactment groep uit de provincie Limburg en wij re-enacten het Nederlandse leger uit 1980 ong. Wij zijn nu met 4 man en wij zoeken nog mensen die zin hebben om mee te doen. geef het ff door aan jenslenders@hotmail.com.
Jens
wij zijn een re-enactment groep uit de provincie Limburg en wij re-enacten het Nederlandse leger uit 1980 ong. Wij zijn nu met 4 man en wij zoeken nog mensen die zin hebben om mee te doen. geef het ff door aan jenslenders@hotmail.com.
Jens
biertje?
- lee enfield
- Lid
-
Thunderdome
- Lid
- lee enfield
- Lid
illegale dingen, dan helaas geen interesse.Thunderdome schreef:wij doenj loopgraven bouwen, eigen wapens maken en rotjes voor in del loop(voor de schoten:P klinkt wel net echt), schuttersputjes maken, daar eten met eigengemaakte vuurtjes en blikken uit het echte leger. enz enz als je interesse hebt... zal wel niet maar meld maar gewoon ff.
jens
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
dat mag inderdaad ook niet in NL,stengun schreef:Is gewoon voor de lol.
Onder eigen wapens maken verstaan wij: geweren van hout en PVC (die niet kunnen schieten ofzo) ma volgens mij mag dat ook al niet in NL. En ja, rotjes..........
en ik neem dat risico niet
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- lee enfield
- Lid
-
Thunderdome
- Lid
maar dan ga je dus soort bivakeren, en ze zegt net zelf al van rotjes in zelfgemaakte geweren, dat doet me sterk denken aan soldaatje spelen.Thunderdome schreef:Niet echt soldaatje spelen. Wij spelen geen veldslgaen omdat we daar de mensen nog niet voor hebben. En geen tegenstanders van sovjetunie ofzo snappie?
Jens
[edit Sjoerd]Hoofdletters en leestekens toegevoegd. Gelieve dit voortaan zelf te doen.[/edit]
-
Erik S.
- Lid
ik wil wel mee doen maar hebben jullie een stuk bos waar je het kunt doen ofzo?
dat lijkt me leuk om stiekem in het bos te kamperen. waar doen jullie dit
ergens?
mvg Erik
dat lijkt me leuk om stiekem in het bos te kamperen. waar doen jullie dit
ergens?
mvg Erik
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;