Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
RELATIEF gezien is het waarschijnlijk niet duur ..Wel ABSOLUUT
Als je me nog volgt tenminste
Jurrie
Laat me raden, je volgt economie?
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
k98 Scharfschütze schreef:Hallo, ik ben van plan een duitse panzerschrek te maken. Sinds de echte toch prijsloos zijn en in geval dat je een echte zou moeten kopen voor reenactment die je toch niet op een yank mag afvuren ;p heb ik besloten om mij een replica panzerschrek te maken. Ten eerste een grote pvc buis oftewel een grote metalen buis, en een hoop op maat gemaakte metalen stukken waarvan ik het handvat , het vizier etc... zal maken. En als laatste een mooi splittertarn laagje geef.
Enige tips als handyman?
Als je'm klaar hebt, moet je de lokale bank inlopen met dat ding op je schouder Haha..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Ach ja, een beetje man zorgt dat ie Panzershrecks maken kan
Veel succes!! ik weet hoe het is, ik maak zelf ook wel eens wapen na (of probeer ik) voor de verveling meestal
Maar ik zou hem ook graag willen zien als hij af is!!