Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo, ik ben van plan een duitse panzerschrek te maken. Sinds de echte toch prijsloos zijn en in geval dat je een echte zou moeten kopen voor reenactment die je toch niet op een yank mag afvuren ;p heb ik besloten om mij een replica panzerschrek te maken. Ten eerste een grote pvc buis oftewel een grote metalen buis, en een hoop op maat gemaakte metalen stukken waarvan ik het handvat , het vizier etc... zal maken. En als laatste een mooi splittertarn laagje geef.
Hmm, leuk project! Wil je hem er gebruikt uit laten zien of nieuw? Tja zal nog geklloi geven met dat scherfschermpje wat er op die buis zit!! Tja succes dan maar en post je foto's of vragen maar!!
Robin Vercammen schreef:Zo ongelooflijk duur zijn ze nu ook weer niet... In Normandië staat (stond?) er eentje te koop aan €800. Iig veel succes met dat project.
€800 euro toon je natuurlijk ook even snel uit je mouw Ik zal wel de enige arme sloeber zijn die dat niet kan
aan die schermpjes van panzerschrecks is tog niet zo moeilijk aan te komen? in ciney heb ik er ook een stuk of 3 te koop zien staan, zelfs een complete panzerschreck, maar de prijs ervan weet ik niet. maar even tussendoor: is het niet verboden een panzerschreck te hebben?
alex schreef:aan die schermpjes van panzerschrecks is tog niet zo moeilijk aan te komen? in ciney heb ik er ook een stuk of 3 te koop zien staan, zelfs een complete panzerschreck, maar de prijs ervan weet ik niet. maar even tussendoor: is het niet verboden een panzerschreck te hebben?
Ja, zelfs eentje die te echt lijkt is verboden, tenminste in Nederland
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''