Games gezocht voor Battleground Europe (mega-multiplayer)

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Gino
Lid

Bericht door Gino »

Hey Niels, het klopt toch dat je als je een account hebt dat je dan een gratis 14-dagen trial naar iemand kunt sturen? Meerdere? of maar 1? En heb jij die al verstuurd? Die stuur je vast niet zo maar naar een onbekende of wel.. ;)

mvg,
Gino
"Een atoomoorlog heeft ook zijn voordelen. Volgens deskundigen zou die maar acht uur duren. 's Avonds zijn we dus terug thuis.
Niels_janssens
Lid

Bericht door Niels_janssens »

Sorry, kan je hierbij niet bij helpen.

Het is inderdaad zo dat je een trial key kan doorgeven aan iemand, maar deze krijg je enkel als je de retail versie van het spel hebt.

Ik heb het spel gedownload en dan een "offline payment" gedaan.

Moest het anders zijn, zou ik je met veel plezier die trial willen gunnen.

'k zou zeggen, doe net hetzelfde als ik. Ik heb er geen spijt van dat ik voor een keertje eens betaal om te gamen. Je maakt er snel vrienden, en de samenwerking is fanastisch.
Zit nu in een squad.

11th Panzergrenadier Division Nordland een onderdeel van de 16th infantrie dividion die ik al eerder joinde.

Het 11th Panzergrenadier division nordland is een eenheid die ooit echt bestaan heeft.
Volledige naam: 11th SS-freiwilligen Panzergrenadier Division Nordland.
Zo'n beetje het Duitse vreemdelingenlegioen ontstaan in kroatië in 1943.

http://en.wikipedia.org/wiki/11th_SS_Vo ... n_Nordland
Sander Hoenjet
Lid

Bericht door Sander Hoenjet »

ik vind het jammer dat Nederland niet van de partij is......
Sander Hoenjet
Lid

ik wou eens uitproberen hoe hij speelt,
maar bij mij werkt ie niet :? .....
Hauptman Raymond
Lid

Bericht door Hauptman Raymond »

Het ziet er nietzo mooi uit als Cod big red one
Eric
Lid

Bericht door Eric »

Want daar speel je ook niet met 100 of misschien wel 1000en in 1 server.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Hauptman Raymond
Lid

Ik heb als ik eerlijk ben liever een realistisch spel waar je met 40 in een server speelt dan een onrealistisch spel waar je met 1000 speelt.
Sander Hoenjet
Lid

kan iemand mij mischien hiermee helpen :?: :?

als ik hem heb geinstalleerd en ff offline wil gaan oefenen,
duurt het heel lang voor hij klaar is met laden en dan opeens
poef :P is het spel weg :|
vincent
Lid

Bericht door vincent »

Hauptman Raymond schreef:Ik heb als ik eerlijk ben liever een realistisch spel waar je met 40 in een server speelt dan een onrealistisch spel waar je met 1000 speelt.
geloof me, Battleground Europe is realistischer als CoD. :wink:
Ik heb er geen kracht meer voor
^kev
Lid

Bericht door ^kev »

hallo,

speelt er eigelijk ook iemand Day of Defeat Source ?( first-person Shooter over de 2e ww.) ( DoD ) van de zelfde makers van Counterstrike ( Cs ) :oops: van "Valvé"

ik hoor het wel ;-)

gr. kevin
<('.'<)
^kev
Lid

Bericht door ^kev »

trouwns, lijkt me opzich een best leuk spel, maar is het eigelijk ook de bedoeling om gebieden te veroveren ? want op de kaart zie je ongeveer 5 verschillende vakjes waarvan er maar op 1tje iets gebeurt :P

gr. kevin 8)
<('.'<)
Hauptman Raymond
Lid

vincent schreef:
Hauptman Raymond schreef:Ik heb als ik eerlijk ben liever een realistisch spel waar je met 40 in een server speelt dan een onrealistisch spel waar je met 1000 speelt.
geloof me, Battleground Europe is realistischer als CoD. :wink:
Ik bedoel de graphics :wink: en ik vind dat Call of duty 2 het beste oorlog spel online is.
Laatst gewijzigd door Hauptman Raymond op 10 feb 2006, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
J Bishop
Lid

Bericht door J Bishop »

Ik heb het toen eens een week Online mogen spelen als Beta toen ze het niet gingen uitbrengen maar ik moet zeggen dat het er allemaal nogal lelijk uitziet. Het idee is wel leuk maar het is grafisch gezien echt een lelijk spel.
ewalk
Lid

Bericht door ewalk »

Grafisch gezien inderdaad verouderd. Vergeet niet dat dit spel grafisch nooit de COD2 kwaliteit kan halen als je je beseft dat je een zicht hebt van 4 km en in de lucht zelfs 8 km! Dat haal je zelfs bij BF2 niet! CoD en BF zijn zogeheten shoebox games. Graphisch hoogstaand met een beperkt zicht en daardoor gevechten in een relatief kleine ruimte terwijl de BE wereld een oppervlakte van 1200km bij 1200km bestrijkt op een schaal van 1:2 met een duidelijk zicht tot op 4 tot 6 km! Hierbij vinden er gevechten plaats in steden, maar ook op het platte land. Niets is mooier dan op een heuvel te staan om te zien hoe een colonne vijandelijke tanks met infanterie in een hinderlaag loopt: te zien op 4 km afstand!!!

Sinds 2001 is er zoveel veranderd dat je bijna van een nieuw spel kan spreken. Voor vele beginners is het lastig om wat van het spel te maken omdat vergelijkinge met andere games gauw gemaakt zijn. De vergelijking gaat echter niet op. Okay WWII maar verder niet. Bovendien wordt er niet altijd de tijd genomen om uit te vinden hoe te spelen. Je zult echt moeten weten hoe het te spelen om er alles uit te halen. het is geen game om zo maar even mee te beginnen en dan maar knallen. Nee, een gedegen voorbereiding kan geen kwaad en een dosis geduld. Geen game voor ongeduldige, bunnyhoppende, fraggers, dus! :(

Wil je weten wat Battleground Europe precies inhoudt? Wil je weten hoe je het moet spelen? Heb je veel vragen over de game? Misschien kan je antwoorden vinden bij ons. Wij hebben op dit moment de enige site voor de Nederlandstalige Battleground Europe community. Kom langs op onze site en registreer je voor ons forum en help mee deze community te vergroten! 1st dutch division! :)
Check ons ophttp://www.dutchd.nl
Hauptman Raymond
Lid

Je begint me te interesseren met het spel, alleen jammer dat het zoveel geld kost :( , want stel je voor als je wilt stoppen omdat je een leuker spel hebt dan krijg je geen geld trug ofwel