Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Spuitbus werkt wel aardig . Verder kan je op http://www.armorama.com ff kijken, want daar stond geloof ik een keer een soort sneeuw-tutorial op met soda ofzo
sobel schreef:neen nee neee mensen, zorg voor fijne soda, en meng dit met water len houtlijm! gegarandeert een echt resultaat, het geeft ook een klein beetje dat ''schitterende'' effect dat sneeuw ook geeft!
tip van de week. ga ik zeker een keer uitproberen!
Roel R. schreef:Je kunt het kant en klaar kopen. Waarom zo moeilijk doen
Hier ben ik het ook roerend mee eens. als je dat ene biertje in het weekend niet kan sparen om een zakje nepsneeuw te kopen, gebruik dan geen sneeuw
Rednas schreef:En dan nu mijn manier, koop nep sneeuw van Games Workshop. Het is te koop in de winkels waar ze ook andere producten van GW verkopen.
Geweldige tip! Thnx!!! Zal het zeker gaan proberen, dat statische gras is echt geweldig als dat nepsneeuw net zo werkt en net zo goed is als dat statische gras zou dat echt super zijn!!!
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus