Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Piepschuim raspen(of een hele goede vriezer hebben).
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Poedersuiker, maar dit mag dan absoluut niet in een droge ruimte staan! Voor een weekje werkt het in ieder geval, maar ik weet niet of het zich ook nog langer zou kunnen houden.
neen nee neee mensen, zorg voor fijne soda, en meng dit met water len houtlijm! gegarandeert een echt resultaat, het geeft ook een klein beetje dat ''schitterende'' effect dat sneeuw ook geeft!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Precies Roel.
Zowat elke modelbouw zaak, of in elk geval zowat elke modelspoor zaak heeft dit spul wel.
Prijs is ook niet overdreven duur bij mijn weten.
Nog goedkoper is het als je aan een winkel vraagt of ze nog sneeuw over hebben van de kerstperiode. Meestal kun je dan een grote zak voor een goedkope prijs overnemen.