The Last drop
-
- Lid
- carl1944
- Lid
- Von Pratt
- Lid
Ik vond het best een goeie film..
(Als je geen rekening hield/houdt met de ridicule kostuums, de slechte
acteerprestaties, en nog zo veel meer..)
Een échte aanrader dus
Von Pratt
(Als je geen rekening hield/houdt met de ridicule kostuums, de slechte
acteerprestaties, en nog zo veel meer..)
Een échte aanrader dus

Von Pratt
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- Polte
- Lid
-
- Lid
- posse
- Lid
Ik heb gisteren enkele flarden van deze film bekeken...
Eén woord... BELACHELIJK ....
grts
posse
Eén woord... BELACHELIJK ....

grts
posse
SURF NAAR: http://www.ww2-eto.com
- posse
- Lid
Ik probeerde vooral me niet te veel te ergeren aan de figuur die Michael Madsen neerzet... Kan het nog clichématiger... Een 101st (uiteraard
) AB officier, gekleed in een leder vestje, sigaren roken, constant met de colt .45 zwaaiend en schietend, met zonnebril, die iedereen bevelen toeblaft en "houdt" van de oorlog... (Trouwens, hij leidt een groepje 82nd AB mannen...
)
Verder is het een verhaaltje waarvan er duizend-en-één geschreven zijn, niet alleen in de oorlogsfilm-categorie, maar in alle categorieën. ALs je trouwens een Amerikaanse officier de "Mona Lisa" van Da Vinci op het einde laat ontvreemden... Kom, kom...
Hoe graag je ook films ziet en hoe erg je ook geïnteresseerd bent in WO II, dit kan je toch gewoon niet goed vinden...
Anyway, just my two cents...
mvg
posse

Verder is het een verhaaltje waarvan er duizend-en-één geschreven zijn, niet alleen in de oorlogsfilm-categorie, maar in alle categorieën. ALs je trouwens een Amerikaanse officier de "Mona Lisa" van Da Vinci op het einde laat ontvreemden... Kom, kom...

Hoe graag je ook films ziet en hoe erg je ook geïnteresseerd bent in WO II, dit kan je toch gewoon niet goed vinden...
Anyway, just my two cents...

mvg
posse
SURF NAAR: http://www.ww2-eto.com
- k98 Scharfschütze
- Lid
-
- Lid
Ik vind het wel een mooie westerse cowboy film the last drop...
http://www.dropthemovie.com/home.asp
daar ze daar geld aan uitgeven..., zonde.
http://www.dropthemovie.com/home.asp
daar ze daar geld aan uitgeven..., zonde.

Easy up front!
- mark
- Lid
Was afgelopen dagen ziek en mijn vriendin heeft m voor me gehuurd, (toch lief dat ze eraan gedacht heeft om niet alleen maar hugh grant-films te huren)
en ik heb m helemaal gezien, inclusief 'the making of'.
Het verhaal is eigenlijk wel grappig, beetje 'kelly's heroes' achtig maar toch ook weer niet.
Maar het eerste waar ik me aan irriteerde waren engelse luchtlandingstroepen met platte schotelhelmen. Toen zag ik iemand een mittrailleurnest onder vuur nemen met zijn revolver (thomson hing over zijn schouder
)
Tja, de amerikanen, waar komen die ineens vandaan? Het ene moment zitten ze in de buurt van Arnhem (komt ook een paar keer terug in de film) en dan zitten ze ineens vlak bij de 101st/82nd. Ze konden Madsen krijgen voor een rol dus hebben ze die er even gauw ingeschreven met een eigenlijk overbodige rol als 'majoor COLT' clichee. Nog nooit een Amerikaanse para officieer gezien die in t gevechtsgebied rondrijdt, staand in zijn jeep met een leren jack, met zonnebril zonder uitrusting (behalve natuurlijk zijn colt 45).
Ook de duitsers zijn clichee: majoor der SS KESSLER (heerlijk toch?) rijdt ook rond in zijn zwarte mercedes (?) staand in het open dak alsof ie n tankcommandant is. Alle duitse militairen met geweren hebben hun geweer volhangen met jute lijkt wel, kon het niet goed zien.
Dan de opslagplaats voor de gestolen kunst, in the middle of nowhere onder een of andere boerenschuur liggen al die kostbare schilderijen zonder ook maar enige bescherming in een vochtige muffe kelder.
Ach ik was ziek en had niets anders te doen...........
Deze film was om te lachen! en dat is geen compliment!!!
en ik heb m helemaal gezien, inclusief 'the making of'.
Het verhaal is eigenlijk wel grappig, beetje 'kelly's heroes' achtig maar toch ook weer niet.
Maar het eerste waar ik me aan irriteerde waren engelse luchtlandingstroepen met platte schotelhelmen. Toen zag ik iemand een mittrailleurnest onder vuur nemen met zijn revolver (thomson hing over zijn schouder

Tja, de amerikanen, waar komen die ineens vandaan? Het ene moment zitten ze in de buurt van Arnhem (komt ook een paar keer terug in de film) en dan zitten ze ineens vlak bij de 101st/82nd. Ze konden Madsen krijgen voor een rol dus hebben ze die er even gauw ingeschreven met een eigenlijk overbodige rol als 'majoor COLT' clichee. Nog nooit een Amerikaanse para officieer gezien die in t gevechtsgebied rondrijdt, staand in zijn jeep met een leren jack, met zonnebril zonder uitrusting (behalve natuurlijk zijn colt 45).
Ook de duitsers zijn clichee: majoor der SS KESSLER (heerlijk toch?) rijdt ook rond in zijn zwarte mercedes (?) staand in het open dak alsof ie n tankcommandant is. Alle duitse militairen met geweren hebben hun geweer volhangen met jute lijkt wel, kon het niet goed zien.
Dan de opslagplaats voor de gestolen kunst, in the middle of nowhere onder een of andere boerenschuur liggen al die kostbare schilderijen zonder ook maar enige bescherming in een vochtige muffe kelder.
Ach ik was ziek en had niets anders te doen...........
Deze film was om te lachen! en dat is geen compliment!!!
'signatures are like assholes, everybody's got one'