De eerste WO2.nl meeting!
- LHek
- Lid
-
lapijntje
- Lid
Ik wil ook komen
Ik vrees dat het niet zal mogen van mijn ouders of dat ik het niet zal halen dan met mijn schoolwerk. Hoe geraak ik met de trein anders in hemelsnaam in Best/Vught? Nu, als ik mag komen dan zal ik er wel geraken. Ik laat nog iets weten als ik kan, dus hoor je niets van me dan hoef je ook geen rekening te houden met me.
Nog een probleempje: heb geen mobieltje
Nog een probleempje: heb geen mobieltje
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
- Arjen
- Lid

heee people...gaat er nou iemand langs station den bosch komen met de auto?
of moeten we met zijn allen een treintaxi naar vught delen ofzo?
ook goed maar dan moeten we misschien bij de taxistandplaats afspreken ofzo....
of moeten we met zijn allen een treintaxi naar vught delen ofzo?
ook goed maar dan moeten we misschien bij de taxistandplaats afspreken ofzo....
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
- Peter M
- Lid
Ga je mee? ja, of er moest iets onverwachts tussenkomen
Is 10 uur haalbaar? ja
Weet je een leuk restaurant in Vught of omgeving? Of eet je liever in Den Bosch bij het station in de buurt? mij gelijk, ik zal wel zien of het mij goed uitkomt
Eet je ’s avonds mee (ivm reserveren)? nee, anders kom ik wat te laat thuis voor een zondagavond (schoolwerk en dergelijke meer)
Wil je picknicken of in een restaurant/snackbar lunchen? frituur
, of als het zonneke schijnt picknicken, maar dat klinkt nogal onwaarschijnlijk
Kom je met de trein of auto? ik kom met de auto, bestuurd door mijn liefhebbende vader.......ik weet niet of hij zo liefhebbend is om mij na best nog naar vught te brengen, maar ik zal wel zien
Is 10 uur haalbaar? ja
Weet je een leuk restaurant in Vught of omgeving? Of eet je liever in Den Bosch bij het station in de buurt? mij gelijk, ik zal wel zien of het mij goed uitkomt
Eet je ’s avonds mee (ivm reserveren)? nee, anders kom ik wat te laat thuis voor een zondagavond (schoolwerk en dergelijke meer)
Wil je picknicken of in een restaurant/snackbar lunchen? frituur
Kom je met de trein of auto? ik kom met de auto, bestuurd door mijn liefhebbende vader.......ik weet niet of hij zo liefhebbend is om mij na best nog naar vught te brengen, maar ik zal wel zien
- Proos
- Technisch beheerder

- Gegeven: 19 keer
- Ontvangen: 36 keer
Waarschijnlijk kom ik met de auto, dan kunnen er nog 4 mee tussen Best en Vught.antwerpx schreef:ik weet niet of hij zo liefhebbend is om mij na best nog naar vught te brengen, maar ik zal wel zien
-edit- ik kan de auto meekrijgen, is gereserveerd.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Arjen
- Lid

kan ik een plekje reserveren?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
- Proos
- Technisch beheerder

No problem.benmaf schreef:kan ik een plekje reserveren?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- Proos
- Technisch beheerder

Dan gaan we weer naar huis?
Lees even het openingstopic van YPPY, daar staat in wat we gaan doen.
Lees even het openingstopic van YPPY, daar staat in wat we gaan doen.
- LHek
- Lid
Niemand die langs Schijndel rijd?
Als je bij het museum in Best bent kun je misschien ook even kijken naar de plaats waar Joe E. Mann (502 PIR, 101st Ab Div) sneuvelde en de Medal of Honor verdiende.
Ik zal denk ik wel komen als er niks tussenkomt.
Als je bij het museum in Best bent kun je misschien ook even kijken naar de plaats waar Joe E. Mann (502 PIR, 101st Ab Div) sneuvelde en de Medal of Honor verdiende.
Ik zal denk ik wel komen als er niks tussenkomt.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- Timo
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder

Gij kunt mee.Timo schreef:kan ik ook mee proos