De eerste WO2.nl meeting!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
YPPY
Lid

De eerste WO2.nl meeting!

Bericht door YPPY »

Na veel topics hebben we nu locaties en een datum voor de planning. We gaan naar het museum Bevrijdende Vleugels in Best en Nationaal Monument Kamp Vught. Dit is besloten na een stemming. We hebben ook gestemd over een datum. Dat is geworden zondag 8 februari.

Bevrijdende Vleugels is geopend van 10.00 tot 17.00 uur en Kamp Vught is geopend van 12.00 tot 17.00 uur. Daarom lijkt het me handig dat we eerst naar Best gaan, dan kunnen we vroeg beginnen. In beide musea is een rondleiding mogelijk. Nadeel daarvan is dat je die moet bespreken en de tijden dat we ergens aankomen nog makkelijk kunnen wisselen. Maar wij kunnen onszelf natuurlijk ook wel rondleiden. ;)

Verzamelen in Best

Museumpark Bevrijdende Vleugels in Best is niet goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Of eigenlijk niet zelfs. De bus gaat alleen door de week. Er is wel een treinstation in Best waar de treiners kunnen verzamelen, iemand met een auto kan ze dan ophalen. Omdat we veel te doen hebben op een dag, is het handig niet te laat af te spreken. 10 uur is waarschijnlijk niet voor iedereen haalbaar. Wat we af kunnen spreken, is mobiele nummers uit te wisselen, zodat we elkaar toch nog kunnen vinden.

Lunch
Rond lunchtijd zullen we waarschijnlijk nog in Best zijn. De kans is groot dat daar niet veel eten te koop is. We kunnen tussen de musea door naar een restaurant of snackbar. Wat ook geopperd is, is om te gaan picknicken. Nu weet ik niet wat voor weer het wordt, maar dan moeten we veel warme chocolademelk meenemen. ;) Er is een buitengedeelte waar we misschien zelf meegebracht eten op kunnen eten.

Naar Vught
Het lijkt me het handigste om per auto naar Vught te gaan, anders zijn we de hele middag onderweg. Het is hier mogelijk een versnapering uit een automaat te kopen en we kunnen onze WO2 boeken vezameling aanvullen. Als iemand alleen naar Vught komt en niet naar Best gaat, is het handig het mobiele nummer te vragen van iemand die de hele dag gaat. Dat voorkomt lang zoeken.

Avondeten
Ergens in Vught (of omgeving?) hopen we een leuk restaurant te vinden. Het is handig als we dat op tijd kunnen reserveren. Anders kan het moeilijk worden om met de hele groep bij elkaar te zitten. Er zijn wat restaurants in Vught. In geen daarvan ben ik geweest, ik hoop iemand anders wel: Allegro, ligt redelijk in de buurt, In ’t Groene Woud redelijk in de buurt, Van den Heuvel, in de buurt De kleine hut in de buurt.
In het centrum zijn er redelijk wat restaurants. Ik heb alleen geen idee hoe het zit met de bereikbaarheid en het parkeren daar. We kunnen er ook voor kiezen in het centrum van Den Bosch te eten, daar zijn veel restaurants. Parkeren is daar niet ideaal, maar te doen. Dat kan handiger zijn ivm treintijden. :)

Naar huis
Controleer je treinverbindingen op tijd, het zou jammer zijn als je de nacht op Den Bosch moet doorbrengen. Vught ligt vlak bij Den Bosch, dus het kan vast geregeld worden dat iemand die met de auto komt de treiners daar afzet. :)

Wie komen er?

Antwerpx
Benmaf
BjornSpiN :? (+eten)
Gijs (+eten)
LHek :? (Best)
Martijn
Roel (+eten)
Stijn (+eten)
Timo (+eten)
YPPY (+eten)

Welke vragen staan nog open?
Ga je mee?
Is 10 uur haalbaar?
Weet je een leuk restaurant in Vught of omgeving? Of eet je liever in Den Bosch bij het station in de buurt?
Eet je ’s avonds mee (ivm reserveren)?
Wil je picknicken of in een restaurant/snackbar lunchen?
Kom je met de trein of auto?
Als je met de auto komt: kun je langs het station in Best/Vught rijden?

Wanneer jullie vinden dat ik te veel loop te plannen, zeg het dan even, dan post ik wat minder. ;)
Laatst gewijzigd door YPPY op 04 feb 2004, 17:04, 5 keer totaal gewijzigd.
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 35 keer

Bericht door Proos »

Ga je mee? Ja
Is 10 uur haalbaar? Ja
Weet je een leuk restaurant in Vught of omgeving? Nee
Of eet je liever in Den Bosch bij het station in de buurt? Maakt niet uit
Eet je ’s avonds mee (ivm reserveren)? Ja
Wil je picknicken of in een restaurant/snackbar lunchen? Maakt ook niet uit
Kom je met de trein of auto? Auto (of motor als ik de auto niet mee kan krijgen)
Als je met de auto komt: kun je langs het station in Best/Vught rijden? Ja

:)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Roel R.
Lid

Bericht door Roel R. »

Ga je mee? ja
Is 10 uur haalbaar? ja
Weet je een leuk restaurant in Vught of omgeving? Of eet je liever in Den Bosch bij het station in de buurt? nee
Eet je ’s avonds mee (ivm reserveren)? ja
Wil je picknicken of in een restaurant/snackbar lunchen? ja
Kom je met de trein of auto?
trein
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Helaas moet ik dan bij deze medelen dat ik niet op de meeting aanwezig zal zijn om de volgende redenen:

A: Ik kan onmogelijk met het OV vanuit Dronten om 10.00 uur in Best komen. (De auto kan ik ook niet lenen dus helaas.)

B: Ik heb maandag 09-02 verplichtingen waarvoor ik om 05.00 uur 's ochtends op moet en dus ook vroeg naar bed op zondagavond. :(

Iedereen die wel gaat een fijne dag toegwenst en volgende keer beter.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
YPPY
Lid

Bericht door YPPY »

Dat is jammer Sjoerd. Haal je het om later te komen? Of alleen naar Vught te gaan? Station Den Bosch is dichterbij en dan gaat er een treintaxi naar Vught.
Arjen
Lid
Lid

Bericht door Arjen »

Ga je mee? ja
Is 10 uur haalbaar? ja
Weet je een leuk restaurant in Vught of omgeving? Of eet je liever in Den Bosch bij het station in de buurt? uuh....niet mee eten
Eet je ’s avonds mee (ivm reserveren)? nee hoor lekker vroeg naar huis
Wil je picknicken of in een restaurant/snackbar lunchen? picknicken :)
Kom je met de trein of auto? trein

jammer sjoerd have fun anyway. :)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
PPL
Lid

Bericht door PPL »

Mededeling gemaakt 8)

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Willem ter Haar
Lid

Bericht door Willem ter Haar »

Zondags helaas andere verplichtingen.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
paulstolk
Lid

Bericht door paulstolk »

Jammer, zondag moet ik heftig bijkomen van mijn eigen verjaarddagsfeestje :?
Timo
Lid

Bericht door Timo »

Ga je mee? JA
Is 10 uur haalbaar? JA
Weet je een leuk restaurant in Vught of omgeving? Of eet je liever in Den Bosch bij het station in de buurt? JA de 4 kollomen zoveel eten als je wil voor redelijke prijs

Eet je ’s avonds mee (ivm reserveren)? JA
Wil je picknicken of in een restaurant/snackbar lunchen? MAAKT ME NIE UIT
Kom je met de trein of auto? ALS IEMAND LANGS DEN BOSCH KOMT KAN IEMAND ME DAN OPHALEN?
Als je met de auto komt: kun je langs het station in Best/Vught rijden? KOM MET DE FIETS DENK NAAR VUGHT

kan ik met iemand mee rijden? het lijkt me dat er wel iemand langs Sint michiels gestel komt? dat is heel vlakbij den bosch
Starting up again
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Ga je mee? Nog niet helemaal zeker
Is 10 uur haalbaar?als ik ga, ja
Weet je een leuk restaurant in Vught of omgeving? Of eet je liever in Den Bosch bij het station in de buurt? liever bij het station in Den Bosch
Eet je ’s avonds mee (ivm reserveren)? ik denk van wel
Wil je picknicken of in een restaurant/snackbar lunchen? het liefst in een restaurant/snackbar
Kom je met de trein of auto? ik kom waarschijnlijk met de auto, en ik ga weg met de trein als het goed is

Er is nog een hoop onzekerheid of ik kan komen of niet, dus fifty-fifty... :wink:

Bjorn.[/i]
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

YPPY schreef:Dat is jammer Sjoerd. Haal je het om later te komen? Of alleen naar Vught te gaan? Station Den Bosch is dichterbij en dan gaat er een treintaxi naar Vught.
Nee, het probleem zit hem in het feit dat ik eerst met de bus naar Harderwijk moet, en die bus vertrekt op zondag op de volgende tijden:
13.03 ; 15.03; 17.03 ; 19.03 en de laatste om 21.03.

Als ik de bus van 13.03 zou nemen zou ik pas rond 13.40 op Harderwijk zijn NS zijn, dan moet ik nog met de trein naar Utrecht of Zwolle en daar dan overstappen, dan nog de trein naar 's Hertogenbosch en dan nog met een taxi naar Vught, en dan ook weer dat hele eind terug.
Met andere woorden: Ik ben de hele dag bezig om er te komen, en als ik er ben moet ik met de eerste bus/trein weer terug wil ik nog diezelfde avond in Dronten terug zijn. :|

Daar heb ik eerlijk gezegd niet echt veel trek in. Zeker niet gezien het feit dat ik op maandag ochtend nog heel vroeg op moet.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 35 keer

Bericht door Proos »

guido,
adrian,
roel,
proos,
yppy,
ppl,
benmaf,
mooyman,
martijn,
antwerpx,
willem ter haar,
timo,
monmax,
sjoerd,
peter,
stijn,
miesjel,
okke,
maximus,
paulstolk
Dit is toch een langere lijst?
Graag op tijd reageren, anders wordt t niks
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Glenn Janssens
Lid

Bericht door Glenn Janssens »

Ik kan niet komen.

Adrian.
PPL
Lid

Bericht door PPL »

Proos schreef:
guido,
adrian,
roel,
proos,
yppy,
ppl,
benmaf,
mooyman,
martijn,
antwerpx,
willem ter haar,
timo,
monmax,
sjoerd,
peter,
stijn,
miesjel,
okke,
maximus,
paulstolk
Dit is toch een langere lijst?
Graag op tijd reageren, anders wordt t niks
Proosje toch...
Ik heb reeds lang geleden aangegeven dat ik het niet ga halen.
Zodra ik mijn rijbewijs heb zal het misschien eens haalbaar worden, maar dit keer niet...

Daarnaast viert op de genoemde datum mijn vader zijn verjaardag.
Overigens vind ik het wel jammer dat ik het moet missen.
Ik ben best wel nieuwsgierig naar de leden...

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.