Gratis M40
- Miesjel
- Lid
-
Verzamelaar_Freak
- Lid
BjornSpiN schreef:Ja, maar daar heb je het over een regelrechte BoB-fan....zegt genoeg, of niet?Miesjel schreef:Neem bijvoorbeeld tessa, die met die hello-kitty avatar. (die hier een paar keer iets gepost heeft en nooit meer is teruggekomen btw..)![]()
Ze is GEEN BOB fan hoor, weet niet hoe je daar bij komt....
- Brianlinden
- Lid

He leek mij van wel...net na BoB kwam ze op stiwot en meer forums okee het is leuke meid maar het valt wel precies op de 101abn enz...Verzamelaar_Freak schreef:BjornSpiN schreef:Ja, maar daar heb je het over een regelrechte BoB-fan....zegt genoeg, of niet?Miesjel schreef:Neem bijvoorbeeld tessa, die met die hello-kitty avatar. (die hier een paar keer iets gepost heeft en nooit meer is teruggekomen btw..)![]()
Ze is GEEN BOB fan hoor, weet niet hoe je daar bij komt....
- LHek
- Lid
Of ze BoB fan is weet ik niet, in ieder geval wel 101st Abn Div.BjornSpiN schreef:Ja, maar daar heb je het over een regelrechte BoB-fan....zegt genoeg, of niet?Miesjel schreef:Neem bijvoorbeeld tessa, die met die hello-kitty avatar. (die hier een paar keer iets gepost heeft en nooit meer is teruggekomen btw..)![]()
En Bjorn, we gaan nu toch zeker niet BoB fans discrimineren he
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- Miesjel
- Lid
- Brianlinden
- Lid

- LHek
- Lid
En die was dus weer een souvenir van een 101st Abn Div veteraan.
Trouwens, de website van Mark Bando (schrijver van een stuk of wat airborne boeken) kun je vinden op http://www.101airborneww2.com. Goeie site met ook een goed forum.
Trouwens, de website van Mark Bando (schrijver van een stuk of wat airborne boeken) kun je vinden op http://www.101airborneww2.com. Goeie site met ook een goed forum.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
-
Bjorn
- Lid
- LHek
- Lid
Ja, er zijn van die mensen die alleen zijn geinteresseerd in E/506 maar natuurlijk zijn er ook BoB fans die geinteresseerd zijn geraakt in de hele Tweede Wereldoorlog door de serie. Niet alle BoB fans over 1 kam scheren dus.
Waar ik me wel aan kan ergeren is dat ik op bijvoobeeld op 't forum van http://www.majordickwinters.com tientallen topics staan met de vraag van 'hoe kom ik in contact met Mr. Winters?' Daar las ik net nog een slim antwoord van zo'n forumlid. Namelijk:
Waar ik me wel aan kan ergeren is dat ik op bijvoobeeld op 't forum van http://www.majordickwinters.com tientallen topics staan met de vraag van 'hoe kom ik in contact met Mr. Winters?' Daar las ik net nog een slim antwoord van zo'n forumlid. Namelijk:
Maar dit topic gng over een Duitse helm dus hou ik maar op.Mr. Winters is 86. He cant shake all our hands so we have to get over that. I like to recommend you find a Veteran in your town that didnt have his story told on HBO. He probably would like to be taken out to lunch. And Korean and Vietnam Vets also would have stories. Call your VA veterans hospital, they are everywhere. Go in for a day and ask to speak with one.
Welke unief? Oktober al? Lucky bastard!!!Tim schreef:Why not ?Timo schreef:lolz
kdenk nie da ge da vind
Ik begin in oktober met geschiedenis aan de unief en er waren meer meisjes dan jongens op de infodagen etc