Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die andere Timo schreef:Heet dat spel werkelijk United Offence? Moet je dan misdaden plegen ofzo? Waar slaat de naam van het spel op?
United Offensive
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
UO en CoD in het algemeen zijn de meest realistische WOII-shooters tot nu toe... Het geeft de speler de ervaring alsof hij zelf op het slagveld zit, voor mij kan enkel BIA dit level overstijgen...
een groot verschil in Medal of Honor en Call of Duty is het feit dat (zoals in de intro is weergegeven) : It wasn't a one man war, but a war of men (ofzoiets) inderdaad, de oversteek van die rivier (hoe heet hij in godsnaam weer Wolga ?) is ook prachtig, en dan die 'propaganda' het rondlopen als levende schietschijf... wel een toppertje onder de spelletjes
ik heb net iets gelezen over COD: Finest Hour, komt november/december uit op GameCube, Playstation 2 en Xbox maar niet gelezen dat ie voor de PC komt, hoop het wel
ironmarc schreef:ik heb net iets gelezen over COD: Finest Hour, komt november/december uit op GameCube, Playstation 2 en Xbox maar niet gelezen dat ie voor de PC komt, hoop het wel
Dat lijkt me sterk, de vorige versie is amper gereleased.
Het zal waarschijnlijk de UO versie zijn voor consoles.
De multiplay is wel heel anders geworden. Van man tot man gevechten naar tankbattles. Tis even wennen, maar wel leuk. Alleen moet je dus wel oppassen dat je naast vechten met tanks het gewone maaien met een gun niet verleerd.
die versie van finest hour is gewoon een versie voor op de X-box, Playstation, Game Cube etc... omdat er nog geen op die consoles was, het is de eerste CoD op de console na de pc
Ik vind het vooral mooi, als je op een gegeven moment (in UO) land als Britse piloot na een GEWELDIGE!!! missie in een B-17 dacht ik dat het was, maar ik weet het niet zeker, op Nederlands grondgebied. Dan kom je als snel in contact met het Nederlandse verzet en die hebben ook echt Nederlandse namen. Voor de UO-speler onder ons, die moeten maar eens letten op de oranje armband die, die verzetsleden omhebben. Daar staat ook echt in het Nederlands 'Oranje' op. Het is gewoon een geweldig spel, maar als je eenmaal in Nederland aanbeland geeft dat toch wat extra's.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Omg, nederland kan je beter plakken in de uitlopers van de alpen ofzo...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944