Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dubbel decal ????
het is er maar 1 hoor
de vorige eigenaar "broer schroen" had er nog al een handje van het kwastje te laten gaan.
het decal is zeker niet orgineel !
op de vraag heb je ook een schiessbecher ?
nee die zoek ik nog, net zoals de libelle en de sleutel dus als je er 1 hebt heel graag ! je moet ergens beginnen he !
ik zie op de foto dat de laarzen nog al glimmen,
het waren kapotte laarzen aan de achterkant.
dat kwam mooi uit want ik hoefde hier door de voeten van de pop niet te verkleinen.
ik kon ze er zo in schuiven.
het glimmende is tape ( normaal glimt het niet zo, dat komt door de belichting !
kan je bevestigen dat de helm M42 is? zoja kan deze zeker niet op de helm zitten.. daarom zou ik het er af halen. maakt niet uit of het orgineel is of niet.. gewoon voor het oog.
killingspree schreef:
op de vraag heb je ook een schiessbecher ?
nee die zoek ik nog, net zoals de libelle en de sleutel dus als je er 1 hebt heel graag ! je moet ergens beginnen he !
ja weet ik
ze zijn inderdaad echt duur
het zou het beste zijn er 1 keer een te vinden onder de grond in de tas
dat is de kans aanwezig dat hij nog intact is !
maar goed
ik zoek niet dus dat valt tegen !
die tas hangt er goed
terug komend op de helm !
klopt maar ik haal het decal er niet vanaf !
het stoort mij niet en de kans dat ik meer beschadig is me te groot. laat maar lekker hangen
Mooi hoor! Heel mooi! Je zegt met originele bepakking en alles.... Is het jasje dan ook origineel Duits WO2? Het lijkt zo Zweeds... Maar verder heel mooi!