Aan de andere kant is het grote voordeel van een digitale camere dat je altijd overal foto's van maak.monmax schreef:Serieus, geef mij maar een normale spiegelreflex. Behalve de hele hele dure digitale camera's haalt de kwaliteit van digitaal lang niet die van film. Zal wel niet zo lang meer duren vrees ik. Gaat ten koste van de charme/vakmanschap van de fotograaf. Als je normale foto's wilt bewerken kun je tegenwoordig ook al opgegeven dat je behalve afdrukken ook afdrukken op CD-ROM wilt hebben.
Ga eens ergens naar toe je heb vaak maar max 32 foto's (1 foto rolletje) met mijn camera schier ik er een 100 of 2 .
de helft gooi ik thuis weg maar heb bijna overal een foto van.
en over kwalitiet val te twisten ik heb een dogotale camerea nou die kwaliteit haal jij niet met zo goedkope cameretje.
en ook wat wil je voor kwaliteit en wat geef je er voor uit.
ik weet van Canon heb je al een digitale camere 6.3 miljoen mega pixels.
nou das een camera tje (betaal je ook wel voor maar oke.
De EOS 10D, een 6,3-megapixel, digitale spiegelreflexcamera met een 7-punts AF-systeem met breed instelveld. Snelle continu-opnamen met 3 beeldjes per seconde en een ergonomische, zeer robuuste body gemaakt van een magnesiumlegering.
De EOS 10D is de eerste digitale spiegelreflexcamera met het Direct Print systeem. Door aansluiting via een USB-kabel kan de fotograaf meteen prints maken met een van Canons compatibele Bubble Jet printers of Fotokaartprinters, zonder dat een computer nodig is.
en wat ik zelf de charme vind is dat je de foto kan bewerken en leuke dingen mee kan doen.