Vervolg Brothers in Arms.

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Bart Geraerts
Lid

Bericht door Bart Geraerts »

Ik heb BiA hill 30 op PS2. Ben nu bezig het - overnieuw- uit te spelen op Authentic.. alleen loop ik een beetje vast op Rommel's Asperagus... wat een ***-level zeg :lol:

Ik zie uberhaupt geen/weinig verandering aan de screenshots.

Oh, en als we even mogen mierenneuken.

Ik vind het een pluspunt dat als je je wapen in Line of Sight brengt, je voorste (het dichtste bij je hoofd) wazig is. Geen probleem mee. MAAR!

Het achterste mikpuntje van je geweer is scherp. De achtergrond (je doelwit zeg maar), is ook scherp. En dat kan niet... óf de achtergrond scherp, óf je achterste crosshair scherp... maar niet allebei ;)

Althans, zo denk ik erover ;)
Fort Eben-Emael - Ils se battaient pour notre liberté
Gids fort Eben-Emael
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

He, daar heb je wat. Had ik nog niet aan gedacht. Dat klopt inderdaad niet. Maar Rommel's Asparagus op Authentic valt wel mee hoor, je moet alleen een paar keer proberen en de juiste tactiek vinden, jammer genoeg konden ze dat toen niet :( . Ik doe het altijd zo: Zet je mannen neer achter die stapel balken (of wat het ook waren), ga via de greppel aan de rechterkant naar het ventje bij de truck (en dood hem natuurlijk), maak je geen zorgen over de 2 man die van links komen, die pakken je mannen als het goed is. Vanachter de truck dood je de Duitser achter de MG42, probeer nu de man achter de MG42 recht tegenover te doden. Als je nu ver genoeg naar rechts het veld oversteekt kunnen de 2 mannen achter die andere MG42 je niet raken (Tenminste niet met de MG42, en over zo'n afstand raken ze je nauwelijks met hun K98's) Als je aan de andere kant van het veld bent kun je deze ook doden. Nu heb je even rust en kun je je mannen bij je roepen en de palen opblazen.

Als je nu de inham naast de MG42 ingaat moet je 2 Duisters doden, die op je af komen gerend. Maar probeer niet hun wapens te pakken, want dan pakt een andere MG42 je van rechts. Ga dus nu terug naar de rechterkant van het veld, dood hier de Duitsers achter de heg en ga achter de volgende heg zitten, waar je de Duitsers kunt doden die de AA-gun bemannen. Plaats nu hier de bom en ga achter de volgende he zitten om de 2 Duitsers achter de MG42 te doden. Als je deze hebt is het ook heel makkelijk om vanaf hier de Duitsers aan de overkant neer te schieten. Nu kun je de overige palen opblazen en that's it. Ik dacht dat ik het altijd zo ongeveer deed, en het werkte bij mij ook. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, zo niet, kun je nog altijd andere tactieken probreren. :wink:
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

BTW oktober 2005 staat er... Als het aan mij ligt kan daar nog wel 6 maanden bovenop. :) Altijd zo met die games.
Michiel M.
Lid

Bericht door Michiel M. »

Ik vind het een leuk spel! Eigenlijk een van de eerste wo2 spellen waar je zelf je commando's moet geven! Vind het alleen jammer dat het een X-Box spel is en dat de graphics het af laten weten op de PC.. :(

Maar ik ben benieuwd naar de volgende!
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Shifty
Lid

Bericht door Shifty »

101st Michiel schreef:Ik vind het een leuk spel! Eigenlijk een van de eerste wo2 spellen waar je zelf je commando's moet geven! Vind het alleen jammer dat het een X-Box spel is en dat de graphics het af laten weten op de PC.. :(

Dat zal wel aan jou PC liggen geloof ik :lol: :P .
Mijn pc trekt het ook niet zo goed maar bij een vriend van me staan alle graphics op maximum en is het echt een pracht van een spel.
Deel 2 zal ik ook zker nog gaan kopen maar eerst een nieuwe PC en dat zal iets voor volgende zomer zijn. Tot die tijd heb ik nog werk genoeg met school ed.
Michiel M.
Lid

Shifty schreef:
101st Michiel schreef:Ik vind het een leuk spel! Eigenlijk een van de eerste wo2 spellen waar je zelf je commando's moet geven! Vind het alleen jammer dat het een X-Box spel is en dat de graphics het af laten weten op de PC.. :(

Dat zal wel aan jou PC liggen geloof ik :lol: :P .
Mijn pc trekt het ook niet zo goed maar bij een vriend van me staan alle graphics op maximum en is het echt een pracht van een spel.
Deel 2 zal ik ook zker nog gaan kopen maar eerst een nieuwe PC en dat zal iets voor volgende zomer zijn. Tot die tijd heb ik nog werk genoeg met school ed.
Nee, mijn grapics staan ook op max, heb een kaart van 256 mb, das dus ook niet al te weinig, en bij mij is het nog redelijk blokkerig. NIet alles hoor, maar een deel wel ;)
We will remember them.
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Sorry hoor maar dat geheugen zegt niets aangezien 256MB overbodig is. je mag misschien dan wel een 9600XT 256Mb hebben maar dan is de 9800PRO 128MB nog wel beter. get the point? :wink:

Ik vond BiA wel tegenvallen hoor, hopelijk wordt deze wat beter.
Michiel M.
Lid

Leroy schreef:Sorry hoor maar dat geheugen zegt niets aangezien 256MB overbodig is. je mag misschien dan wel een 9600XT 256Mb hebben maar dan is de 9800PRO 128MB nog wel beter. get the point? :wink:
:roll: Heb zelf ook verstand van computers hoor :roll:
We will remember them.
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

BIA was een echte afknapper, volgens mij. En hierbij bijgestaan door zowat alle recencenten...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Leroy schreef:Sorry hoor maar dat geheugen zegt niets aangezien 256MB overbodig is. je mag misschien dan wel een 9600XT 256Mb hebben maar dan is de 9800PRO 128MB nog wel beter. get the point? :wink:

Ik vond BiA wel tegenvallen hoor, hopelijk wordt deze wat beter.
Uhm 256MB is echt niets! 512 is al weinig en de nieuwste pc's draaien al op 1024!
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Gast, het gaat om de VGA! Niet om het Intern geheugen, kon je toch wel zien aan de videokaart namen :? !!! :wink:
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Er zijn weer een aantal nieuwe screenshots en ook een nieuw filmpje, ik vind alleen dat ze een betere speler hadden kunnen kiezen voor dat filmpje. :P

Hier de screenshots:

http://www.brothersinarmsgame.com/uk/screenshots.php

Hier het filmpje:

http://www.brothersinarmsgame.com/uk/movies.php
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

En nog een nieuw filmpje, van Brothers in Arms: Earned in Blood:

Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Een filmpje over de verhaallijn van BiA:EiB:

Een stukje over Corporal Joe "Red" Hartsock waarmee je dus het spel speelt:

"It's time to learn a little more about the character you'll be playing Brothers in Arms Earned in Blood, Joe Hartsock.

Corporal Joe “Red” Hartsock was born on May 15, 1917 in Laramie, Wyoming. “Red” worked on a ranch in Wyoming for years, before the war, and has hunted all his life. He is a superb woodsman and hunter and frequently senses dangerous situations that he believes a lot of his comrades do not understand. He has an uncanny ability to always see the enemy first.

Hartsock hit a downturn for a while during his years working on the ranch. He got in the occasional bar fight and was arrested a few times. Until he met his wife, Erma.

Erma put, what he calls, “the fear of God in him.” He settled down and set up a small ranch in Wyoming with a few horses and cows.

When the war rolled around he was hesitant to leave his home and go fight. His past began to eat at him and he felt some desire to atone for it. Red volunteered for the toughest outfit he could find. The Army Paratroopers.

He hasn’t seen Erma since he joined up. Hartsock has only been able to keep in touch with her through writing a letter whenever he could. This is how he experienced the birth of his daughter, Carol who turned two just days before he got on a plane bound for Normandy.

Red wants only to get himself and his men home alive to see their families again."

Hier staan afbeeldingen van de voornaamste personages uit het spel waarmee je te maken zal krijgen:

http://www.brothersinarmsgame.com/uk/fu ... p?id=12767
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007

Bericht door Alex »

wanneer komt ie ook alweer uit? binnenkort toch?