Vervolg Brothers in Arms.

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Tim Y.
Lid

Vervolg Brothers in Arms.

Bericht door Tim Y. »

Ubisoft heeft op de E3 bekend gemaakt dat er een vervolg op Brothers in Arms zal komen. Hij zal Brothers in Arms: Earned In Blood, gaan heten. De game zal nieuwe missies kennen in Normandie, nieuwe wapens en tevens nieuwe voertuigen. De eerste beelden van deze game zie je hieronder.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ziet er veelbelovend uit, ik heb nu al zo'n gevoel dat hij beter wordt dan MoH: EA.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Je speelt trouwens als Sgt. Joe Hartsock, Bekend uit Brothers in Arms road to hill 30. Voor meer informatie kijk even op: http://www.brothersinarmsgame.com/uk/fu ... p?id=11106
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

lijkt mij 3 maal niets. BiA was zoveel belovend dat het 3 maal niets werd. Uiteindelijk moest je alles zelf oplossen met BiA en de gevechten "herhaalden" zich. Altijd Duitsers achter een boomstam etc etc. Precies hetzelfde. Je kon zienw anneer ze bang waren, niets aan. Ben bang dat het precies hetzelfde is met deze game.
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

En alweer AB... Maak eens een spel over Armored Divisions of gewone Infanterie...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
gilles
Lid

Bericht door gilles »

raar maar de gewone cod is toch nog steeds de enige wo2 shooter mp die me kan bekoren.
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Ik vond BiA: Road to Hill 30 een prachtige game en heb je het eens op Authentic gespeelt? Daarin heb je geen crosshairs maar ook geen tekentje waarin je kunt zien of ze bang waren. Dat veel dingen terugkwamen in de levels is waar, maar dat komt omdat het zich allemaal afspeelt in het zelfde gebied in tegenstelling tot bijv. MoH waarin je van het ene naar het andere land gaat.
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

gilles schreef:raar maar de gewone cod is toch nog steeds de enige wo2 shooter mp die me kan bekoren.
Mij niet CoD1 heb ik 1 keer helemaal uitgespeeld en was wel leuk. Alleen dit spel heeft mij online nog offline echt geboeid, in tegenstelling tot MOHAA. MOHAA is voor mij (nu nog steeds) de No1 WW2 PC shooter. Alles wat er gebeurd is geen herhaling met daarvoor. Bij CoD zijn het altijd massa veldslagen, precies hetzelfde. (zelfde geld voor Bia) Hopen dat CoD 2 daar wat aan doet.
robin.h
Lid

Bericht door robin.h »

Jurryt schreef:lijkt mij 3 maal niets. BiA was zoveel belovend dat het 3 maal niets werd. Uiteindelijk moest je alles zelf oplossen met BiA en de gevechten "herhaalden" zich. Altijd Duitsers achter een boomstam etc etc. Precies hetzelfde. Je kon zienw anneer ze bang waren, niets aan. Ben bang dat het precies hetzelfde is met deze game.
Inderdaad,en de MP van BIA was ook niet geweldig. Ben toen maar meteen weer overgegaan op COD.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

Lt. Tim_NL schreef:Ik vond BiA: Road to Hill 30 een prachtige game en heb je het eens op Authentic gespeelt? Daarin heb je geen crosshairs maar ook geen tekentje waarin je kunt zien of ze bang waren. Dat veel dingen terugkwamen in de levels is waar, maar dat komt omdat het zich allemaal afspeelt in het zelfde gebied in tegenstelling tot bijv. MoH waarin je van het ene naar het andere land gaat.
Kijk, als je een echt goed Wo2 shooter wil gaan spelen moet je eerst UT2006 kopen en dan http://www.redorchestramod.com downloaden en installeren, deze mod overtrefd zelfs alle echte WO2shooters ;)
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

De online-mode van BiA: RtH30 vond ik zelf ook niks, ik hoop dat ze deze verbeterd hebben.
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Hidden en dangerous blijft met kop en schouders boven al deze spellen uitsteken!
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Frankie
Lid

Bericht door Frankie »

marloes schreef:Hidden en dangerous blijft met kop en schouders boven al deze spellen uitsteken!

Jahhhhhh dat weten we nu wel ..... :lol: :wink:
LEST WE FORGET !
Jurrie
Moderator
Moderator
Ontvangen: 3 keer

Bericht door Jurrie »

Nou, de graphics van deze game zien er vrijwel hetzelfde uit. Het zal waarschijnlijk precies hetzelfde worden, met misschien wat kleine verbeteringen......maar verder exact hetzelfde

Greetz!

Jurrie

PS: H&D zuigt ;):P:D
steunwieler
Lid

Bericht door steunwieler »

Jurryt schreef:
Lt. Tim_NL schreef:Ik vond BiA: Road to Hill 30 een prachtige game en heb je het eens op Authentic gespeelt? Daarin heb je geen crosshairs maar ook geen tekentje waarin je kunt zien of ze bang waren. Dat veel dingen terugkwamen in de levels is waar, maar dat komt omdat het zich allemaal afspeelt in het zelfde gebied in tegenstelling tot bijv. MoH waarin je van het ene naar het andere land gaat.
Kijk, als je een echt goed Wo2 shooter wil gaan spelen moet je eerst UT2006 kopen en dan http://www.redorchestramod.com downloaden en installeren, deze mod overtrefd zelfs alle echte WO2shooters ;)
Is het niet UT2004???

steuner
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

De eerste trailer staat online:

http://www.brothersinarmsgame.com/uk/movies.php

Op het einde verschijnt ook in beeld dat de game in oktober dit jaar zal verschijnen.