Call of duty 2

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Kon in Call of Duty 1 ook hoor, helmen van iemand zijn hoofd afschieten, kon zelfs in Medal of Honor. :wink:
Michiel M.
Lid

Bericht door Michiel M. »

Mooie demo, hij was alleen niet zo moeilijk :P
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Niks taktisch, gewoon dom knallen, maar dat was in de vorige CoD ook al zo. Verder geen probleem is ook erg leuk. Voor strategisch knallen heb je BiA. ;) De demo zag er veelbelovend uit. Grafisch dan want hij is inderdaad 0% vernieuwend behalve dan dat het eens geen Airborne is(Joeghei!!! :D :cheer:). Maar grafisch wordt dit echt een hoogstandje en het mooie is dat je er niet eens een supercomputer voor te hebben om hem fatsoenlijk te laten draaien. :D :yes:

(P.S. het mikpunt van de Kar98 is echt 10x beter geworden. :D)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Ik heb de demo vandaag ook bij iemand anders gespeeld, en vind het prachtig spel. Mooie graphics, en het speelt ook erg goed. Die rookgranaten zijn wel weer even onrealistisch (lijkt me niet dat elke soldaat 4 rookgranaten bij zich heeft), maar hebben nu tenminste wel een beetje nut, door deze rook kun je echt niet doorheen kijken en de vijand ziet jouw hierdoor ook niet. Dus je hebt er wel wat aan deze keer. Geluid is ook erg goed, helaas heb ik hier geen pc voor en moet ik het met de console-versie doen.

Zijn er trouwens mensen die Call of Duty 2: The Big Red One, gaan kopen? Ik had dit topic hiervoor ook gestart, maar ik vind dat ze maar weinig informatie geven over CoD2:TBRO. Maar ja, ondanks het gebrek aan informatie over deze game, zijn er mensen die denken dat ze deze game gaan kopen?
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Jurrie
Moderator
Moderator
Ontvangen: 3 keer

Bericht door Jurrie »

Lt. Tim_NL schreef:Ik heb de demo vandaag ook bij iemand anders gespeeld, en vind het prachtig spel. Mooie graphics, en het speelt ook erg goed. Die rookgranaten zijn wel weer even onrealistisch (lijkt me niet dat elke soldaat 4 rookgranaten bij zich heeft), maar hebben nu tenminste wel een beetje nut, door deze rook kun je echt niet doorheen kijken en de vijand ziet jouw hierdoor ook niet. Dus je hebt er wel wat aan deze keer. Geluid is ook erg goed, helaas heb ik hier geen pc voor en moet ik het met de console-versie doen.

Zijn er trouwens mensen die Call of Duty 2: The Big Red One, gaan kopen? Ik had dit topic hiervoor ook gestart, maar ik vind dat ze maar weinig informatie geven over CoD2:TBRO. Maar ja, ondanks het gebrek aan informatie over deze game,
Ik vind het een erg leuke game. Ik denk niet dat ik em direct koop, maar misschien wel even eeuuu "test" :roll: ..en als het me bevalt dan wel ja :)

Greetz!

Jurrie
slipknotniels
Lid

Bericht door slipknotniels »

je hebt alleen een mega hoge videokaart nodig voor cof 2,best jammer eigenlijk als je zo'n 128 mb videokaart hebt,daar mee werkt ie alleen op de laagste resoluties.
volgens mij gaat cof 2 weer net zolang duren dat je hem weer binnen een 10 uurtjes kan uitspelen zoals bij de voorgaande delen.
ik weet dus nog niet of ik hem ga aanschaffen.
slipknotniels
Lid

wisten jullie trouwens ook al dat Call of Duty 3 gaat uitkomen?
het stond laatst op de officiele site van cof, die gasten die die game maken hadden een medewerker voor Call of Duty 3 nodig.
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Ja, dat wist ik al. (ik denk al zon 2 maanden ofzo.) Maar voor degene die het niet wisten is het leuke info.
slipknotniels
Lid

Ja inderdaad
micky
Lid

Bericht door micky »

maar wanneer moeten we dat spel wel niet verwachten dan ?
volgend jaar zomer
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Ik vond vandaag wel een interressant stukje tekst over de multiplayer van CoD2:BRO. En vooral het laaste stukje is behoorlijk interressant, je kan dus op je ps2 samen online gamen met gamers op de Xbox. (Hiervoor heb je natuurlijk wel, ethernet of Xbox Live nodig)
Call of Duty 2 multiplayer Xbox vs PS2
Door WillemB op 01-10-2005

Activision's nieuwste WWII spel, Call of Duty 2: Big Red One, zal zogenaamde Demonware Technologie kennen. Deze technologie zal menig bezoeker op het eerste gezicht ongetwijfeld niets zeggen, maar deze technologie staat garant voor geweldige smooth gaming, zonder framedrops of iets, via de PS2, Xbox of PC... online!

"By utilizing DemonWare’s middleware, the development team is able to focus on creating great gameplay experiences while knowing that the technical aspects of the multiplayer component are managed,” aldus Chuck Huebner, hoofd Activision. “When Call of Duty 2: Big Red One ships this Fall, 16 players will be able to engage in explosive Local Area Network (LAN) and Internet multi-player action on their Xbox or PlayStation 2 gaming systems, quickly and seamlessly.”

Wat is Demonware nou precies?
Demonware is een netwerk-software bedrijf die technologie ontwikkelt voor multiplayer (computer) spellen, voor studio's en pulishers. Als een geprobeerd en getest netwerk product, verlicht het product het werk van developers, zodat zij zelf meer tijd overhebben voor de gameplay.

Kortom: Developer Gray Matter Studios zat in tijdnood en had blijkbaar geld teveel, en hebben om die reden een product aangeschaft voor hun Call of Duty 2, om een gedeelte van het ontwikkelwerk weg te nemen.

Dankzij DemonWare Xbox vs PS2
Even voor de duidelijkheid, dankzij DemonWare zal het ook mogelijk zijn om cross-platform multiplayer games te spelen. Je kan dus op je PS2 tegen Xbox bezitters spelen en vice versa.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
vincent
Lid

Bericht door vincent »

Vond 'm heel aardig, met als enig minpunt dat ze de game "realsitisch" durven te bestempelen :s
Ik heb er geen kracht meer voor
slipknotniels
Lid

Volgens mij is de release datum van COD 3 nog niet bekend,dat zal denk ik wel tegen eind 2006 zijn
Jurrie
Moderator
Moderator
Ontvangen: 3 keer

Bericht door Jurrie »

...zullen we het eerst maar even bij CoD2 houden dan maar :S

Jurrie
Frankie
Lid

Bericht door Frankie »

Wanneer komt het spel eigenlijk uit?
LEST WE FORGET !