Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stijn,
Het is geen tropenuniform,kijk eens naar de bomen op de achtergrond waar geen blad meer aan zit.
Dat betekend dus dat deze foto in de wintermaanden geschoten is,en dan lijkt het me niet dat er een tropenuniform gedragen werdt .
maja servisch? hmm dat moet ik ff opzoeken hoe dat uniform er op lijkt.. maar werd daar gewoon als alle andere buitgemaakte uniform stukken een adelaar ect op gezet?
Guido,
Als ge de foto met het uniform bedoeltdat op een Drillich-pak van het Heer lijkt; dan zal dit waarschijnlijk een Drillich-pak van de RAD zijn; die verschillen alleen iets qua schnitt en kleur van het Heeres-Drillichpak. Als deze Nonkel eerst bij den RAD geweest is kan dat best.
Hebt ge iets van de geschiedenis van den drager? Schoon album trouwens!
Mattie.
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
zover ik weet niet... dit is niet eens de hoofd persoon in het fotoalbum dus ik weet niks .. regt. niet ect ect HELEMAAL niks .. dus voor mij een raadsel
Het is duidelijk een oefenpak, alleen dat schipje is problematisch. Het is wel een Duits schipje, maar die witte lijnen zag ik nog nergens. Het is géén Servisch schipje want die waren donkerder, breder en hadden twee duidelijke punten. Maar kijk, ik ontdek nog bijna elke dag nieuwe varianten van gebruikte schipjes. Het maakt ook niet veel uit, het is óf RAD óf WH.
RAD deed ook aan het front aanleggen van verdedigingsstellingen, bemannen van Flak-afdelingen etc. Neemt er maar eens een boekske van de RAD bij; dat zal U zeker een overvloed aan informatie verschaffen Guido.
Mattie.
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!