ik hoop op een reactie!
wat is het????
- Guido
- Lid
wat is het????
In mijn fotoalbum zit een foto, die voor mij en andere verzamelaars een misterie is.. wat is het nou? een luftwaffe officier in onderhemd? een wh soldaat in winter camo? waarom door het water huppelend en waarom die lach op zijn gezicht... wie weet er meer of heeft een idee wat er aan de hand is met deze soldaat
ik hoop op een reactie!

ik hoop op een reactie!
- Roel R.
- Lid
- Guido
- Lid
het album bestaat uit 89 foto (waarvan 1 bidprentje) ze zijn gemaakt door 1 WH soldaat (naam/devisie onbeken ) je ziet het vanaf de training, frankrijk, griekenland,polen,rusland en duitsland
verder zit er voor op het boek een SS visor eagle die er door de soldaat is aangebracht. verder is het boek jammergenoeg als schoolboek gebruik (wel toepasselijk het vak geschiedenis
op mijn site staan wat snelle fotos..die worden ooit als ik tijd heb vervangen door goede scans (link naar foto's http://www.aerodread.nl/sieb/guidsieb/photo.php )
ik hoop eigenlijk dat iemand een idee heeft voor de foto eerder gepost (de reden van topic!!)
verder zit er voor op het boek een SS visor eagle die er door de soldaat is aangebracht. verder is het boek jammergenoeg als schoolboek gebruik (wel toepasselijk het vak geschiedenis
op mijn site staan wat snelle fotos..die worden ooit als ik tijd heb vervangen door goede scans (link naar foto's http://www.aerodread.nl/sieb/guidsieb/photo.php )
ik hoop eigenlijk dat iemand een idee heeft voor de foto eerder gepost (de reden van topic!!)
Ik heb het idee dat deze soldaat een werktenue draagt. De zgn drillig werktenues waren licht van kleur en werden gedragen tijdens corveeën e.d. ( in alle wehrmacht onderdelen.. ) Zeker weten doe ik het echter niet! Maar het tenue heeft geen zakken vandaar dat ik dat denk, het lijkt heel veel op een werktenue. Alleen het schuitje kan ik niet nader duiden....
Mooie foto overigens!
Mooie foto overigens!
- Roel R.
- Lid
- Guido
- Lid
ja idd je ziet meer fotos dat ze blij zijn dan dat ze leed mee maken
er zijn natuurlijk fotos die shokkend overkomen byv de foto dat er een doode fransman in het gras ligt ect en foto van 3 soldaten met 3 namen er onder en de datum van waneer ze waren gesneuveld ect!
en bedankt dat je tijd neemt om het te onderzoeken!!
er zijn natuurlijk fotos die shokkend overkomen byv de foto dat er een doode fransman in het gras ligt ect en foto van 3 soldaten met 3 namen er onder en de datum van waneer ze waren gesneuveld ect!
en bedankt dat je tijd neemt om het te onderzoeken!!
- Roel R.
- Lid