Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
^kev schreef:kan je dan eigelijk met online ook in tanks enzo ??
Dan moet je Hidden & Dangerous 2 online gaan spelen!!!
Is ook een hele vette demo van!
GA weg met je H&D 2
@ kev: ja je kunt ook met tanks spelen, ff uit mijn hoofd zijn er een stuk of 6 mappen waarin tanks voorkomen. Verder zijn er ongeveer 10 verschillende tanks. Let op! Het is ALLEEN een mp spel!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Aha, en waarom als ik vragen mag?:p Vanwege de snelheid in COD?
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
OK als je hem hebt, geef dan je spelernaam ff door:p
Ik zal eens navragen, maar ze hadden gezegd 2/3 weken. Als ik het weet zet ik het hier vanavond neer.
Ok, ik heb niet veel gevonden. FF denken....... probeer mediamarkt eens te vragen als hij in de buurt ligt. Ik zou het anders ook niet weten helaas.
Of misschien een familielid met een credit card. Kost maar 25 euro omgerekend.
Dames, heren... http://www.redorchestra.nl is weer online, dat wil zeggen, up to date, nieuwe site layout, boordevol info, screenshots, forum etc. De game zou toch echt binnenkort in nederland moeten verschijnen. Hoop ik toch, potver (Kleine indie devloper als we zijn, weinig cash voor adverteren :s)
Anywaaay.... Redorchestra.nl, Thuisbasis van SasQuatch, mijzelf, online dus, dan, toch :S
Mooi werk Sas. Ziet er netjes uit. Zat jij niet in DOND?
En own me niet weer op de server. Als je [13th]limbo/93 ziet voorbij rennen heb dan genade