Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ben je COD2 zat? Ligt MOH je niet lekker? Dan is hier de oplossing: Red Orchestra: Ostfront 41-45. Dit is echt een vet spel wat je gewoon moet hebben.
Red Orchestra is nu nog een UT2004 Mod maar verschijnt in maart op dvd/cd rom. Het is een grote multiplayer slagbattle over het oostfront (dus geen amerikanen zoals elk ander wo2 spel ) Ik zou zeggen neem een kijkje op de site: http://www.redorchestragame.com onder overview staan alle wapens en dergelijke!
Ik speel dit spel al sinds 2.0 van de mod (nu zit de mod bij 3.3).
Heb je vragen erover stel ze gerust!
mvg,
Edwin aka [13th]limbo/93 <----- nickname in Red Orchestra
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Jaaa, heb ik ook gezien op internet, van de makers van Day of defeat, counterstrike en half-life. lijkt me echt super gaaf maar komt pas in maart uit toch?
Ik ben nu BETA tester geworden van Red Orchestra: Ostfront. Kun je samen spelen met de media en het spel testen.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Mod staat voor modificatie.
Het aanpassen of totaal veranderen van een spel.
Ziet er trouwens niet gek uit moet ik zeggen.
Als het op cd/dvd uitkomt zal ik vast wel een kijkje nemen.
en toen stukje verder zei pvt_Ed: Het is tot maart nog een mod, deze is gratis te downloaden, mits je UT2004 hebt. http://www.redorchestra.clanservers.com/ kijk hier eens bij downloads
Maar in maart gaat het spel verder zonder ut2004. Dus het word gewoon een los spel om het zo ff te zeggen. Kun je ook gewoon in de winkel kopen.
Ik denk in plaats van, maar je kunt het altijd proberen, maar ik denk ook dat niemand meer de mod gaat spelen nu er een veel cooler ro komt.