Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mattie............dan had je in mijn post de knipoog gemist
mijn opmerking was ook als grap bedoeld
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Mattie schreef:Een oplossing voor de piepschuimkoppen is de volgende;
plak met behanglijm repen papier over de piepschuimhoofden. Wacht tot dit helemaal droog is en verf dan de hoofden in een correcte kleur. Kan huidkleur zijn, maar zelf vindt ik wit neutraler voor een losse kop. Vervolgens kleurloze lak eroverheen en voila, klaar is een beter gemodelleerd hoofd en ge hoeft niet bang te zijn om er een hoofddeksel op te doen.
...of gewoon op een rommelmarkt gaan zien of ze er misschien glazen hoofden hebben.
Mattie.
Dat kan inderdaad een oplossing zijn, maar wat doet weer die behanglijm en verf met de hoofddeksels?.
Laatst gewijzigd door Mooyman op 20 jan 2004, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Mattie schreef:Een oplossing voor de piepschuimkoppen is de volgende;
plak met behanglijm repen papier over de piepschuimhoofden. Wacht tot dit helemaal droog is en verf dan de hoofden in een correcte kleur. Kan huidkleur zijn, maar zelf vindt ik wit neutraler voor een losse kop. Vervolgens kleurloze lak eroverheen en voila, klaar is een beter gemodelleerd hoofd en ge hoeft niet bang te zijn om er een hoofddeksel op te doen.
...of gewoon op een rommelmarkt gaan zien of ze er misschien glazen hoofden hebben.
Mattie.
Dat kan inderdaad een oplossing zijn, maar wat doet weer die behanglijm en verf met de hooftdeksels?.
door een goede lak, moeten die toch niet heen werken?
Zolang je die Lak maar lang genoeg laat drogen en uitharden kan het geen kwaad volgens mij (maar ik ben ook geen materiaalkundige of verfdeskundige)