Oplossing probleem piepschuim hoofden?
- Peter M
- Lid
Oplossing probleem piepschuim hoofden?
Ik heb sinds vandaag een methode in gebruik om mijn hoofddeksels te bescheremen tegen het piepschuim van de hoofden waarop ze staan.
Ik trek er nu een nylon kous over, en aangezien mijn hoofden zwart zien, valt dit niet op.
Maar nu was mijn vraag: is dit een goede oplossing? Dekt een nylon kous genoeg af of is ze te dun?
Ik trek er nu een nylon kous over, en aangezien mijn hoofden zwart zien, valt dit niet op.
Maar nu was mijn vraag: is dit een goede oplossing? Dekt een nylon kous genoeg af of is ze te dun?
-
Glenn Janssens
- Lid
-
Glenn Janssens
- Lid
-
Ernst-H
- Lid
-
Ernst-H
- Lid
Koppen van een etalagepop zijn van een PUR-achtig schuim gemaakt. Hierover zit over het algemeen een laag plamuur gespoten welke daarna is geverfd.
De plamuur zowel als de verf hebben bij het uitharden vrijwel al hun schadelijke stoffen verloren (denk aan wanneer je iets verft in huis.....wanneer het net is geverfd ruikt het nog sterk....dat neemt langzamerhand af).
Het is dus veilig om dit soort koppen te gebruiken.
Als je ze zelf in een laag verf zet zorg er dan voor dat er genoeg tijd is geweest voor de verf om uit te harden en de geur kwijt te raken.
De plamuur zowel als de verf hebben bij het uitharden vrijwel al hun schadelijke stoffen verloren (denk aan wanneer je iets verft in huis.....wanneer het net is geverfd ruikt het nog sterk....dat neemt langzamerhand af).
Het is dus veilig om dit soort koppen te gebruiken.
Als je ze zelf in een laag verf zet zorg er dan voor dat er genoeg tijd is geweest voor de verf om uit te harden en de geur kwijt te raken.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --