Call of Duty 4

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

Nekaf schreef:Voor de PC versie van COD2 komt eind dit jaar een gratis nederlandse ad-on uit genaamd Remember September. Hier wacht ik met smart op.

http://www.rs-mod.com/
Echt mooi, BIA hells highway kan nog wel ff wachten!
Sherman
Lid

Bericht door Sherman »

Nekaf schreef:Voor de PC versie van COD2 komt eind dit jaar een gratis nederlandse ad-on uit genaamd Remember September. Hier wacht ik met smart op.

kijk, dat ziet dr netjes uit :D
die moet ik ook hebben :P
mare, ik snap dat woordje gratis niet :P.
kan je die gratis downloaden ofzo?

Groeten,

Ruben
Nekaf
Lid

Bericht door Nekaf »

Sherman schreef:

Groeten,

Ruben
Dat schijnt wel de bedoeling te zijn, aldus diverse COD sites. Eind dit jaar zou het beschikbaar komen, volgens de makers
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Sherman schreef:

kijk, dat ziet dr netjes uit :D
die moet ik ook hebben :P
mare, ik snap dat woordje gratis niet :P.

Groeten,

Ruben
Dit is een Total Conversion.
Dat betekend dat er gebruik word gemaakt van de originele engine (dus zonder aanpassingen) en dat er maps, wapens, skins etc worden toegevoegd of veranderd. Een Total Conversion word gemaakt door vrijwilligers (vandaar dat de 'add-on' gratis is), in dit geval is het een team dat bestaat uit veel Nederlanders waarvan Major Pain (voor zij die de CoD mod-scene een beetje in de gaten hebben gehouden wel bekend) aan het hoofd staat. Hij is overigens ook een ex-BDT'er...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Von Pratt
Lid

Bericht door Von Pratt »

CoD 4 Gameplay

Het ziet er toch wel veelbelovend uit... :P
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
special air service
Lid

Bericht door special air service »

toch jammer dat het modern is geworden. maarre waar is cod 3 voor de pc?? :lol: is er dus nooit geweest. de verschillen trouwens tussen x-box, psp en pc zijn ook altijd groot geweest vind ik. maar ja mijn mening 8) ik denk toch dat cod 4 ga kopen. ziet er mooi uit.
Julian
Lid

Bericht door Julian »

Hier nogmeer gameplay en een intervieuw. Ondanks het niet mijn smaak is ziet het er wel mooi uit :)
Julian
Lid

Bericht door Julian »

Hier een kort stukje multiplayer gameplay ..
Als ik het goed begrijp val je elke keer dat je geraakt wordt op de grond, laat je wapen vallen en grijp je naar je pistool .. ? Irritant :P
special air service
Lid

Bericht door special air service »

maar die andere werd ook geraakt en liep door :? moeten we dan maar gaan uitproberen
Bart Geraerts
Lid

Bericht door Bart Geraerts »

Ik vind het er realistisch uitzien. Ook qua gameplay dik in orde. Ik vind het absoluut niet erg dat CoD kiest voor een andere setting.
Fort Eben-Emael - Ils se battaient pour notre liberté
Gids fort Eben-Emael
Von Pratt
Lid

Bericht door Von Pratt »

Nieuwe trailer van Call of Duty 4

Dit spel wordt echt meer dan de moeite waard denk ik... :P
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Jefke*
Lid

Bericht door Jefke* »

Het ziet er idd heel goed uit. Met dit spel kunnen ze wel eens een nieuwe weg inslaan. Maar toch ben ik bang dat andere spellen, zoals BIA: HH en BF Bad Company roet in het eten kunnen gooien. Deze spellen gaan wel niet over modern warfare, maar toch kan het andere gamers gaan aanspreken. De destructieve omgeving is heel aanlokkelijk.
Natuurlijk ziet CoD 4 er grafisch weer heel goed uit.

Greetz Jefke*
Cossack
Lid

Bericht door Cossack »

Hier een ander topic (http://www.tweakers.net) waar behoorlijk veel informatie over CoD4 staat.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein