Wie speelt er het PC spel Call of duty (United offence) ?!

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

realisme in dit game is wat je er zelf van maakt als je zelf onrealistisch gaat spelen is het dom maar als je het spel speelt zoals je zelf zou reageren in deze situaties is het best wel realistisch je moet dus niet gana liggen rondhuppelen gelijk een konijn om niet geraakt te worden
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Narcolepticus
Lid

Bericht door Narcolepticus »

Taktiek is de boodschap
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Dodo schreef:Omg, nederland kan je beter plakken in de uitlopers van de alpen ofzo...
Jah, das waar, het is wel iets te bergachtig dat was mij ook opgevallen. Maarja ze moeten wat, als ze het zo open laten, dan kost dat ten eerste heel veel RAM-geheugen voor je comp. omdat je zover kunt kijken, daarnaast, willen ze er voor zorgen dat je niet zomaar het level uit kunt lopen. En ze willen natuurlijk ook niet zomaar ergens een onzichtbare muur plaatsen in het level.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
sander vw
Lid

Bericht door sander vw »

ik heb het ook, ik vind het de max,mooie grafics enz... :D
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

SiNiStEr schreef:
Dodo schreef:Omg, nederland kan je beter plakken in de uitlopers van de alpen ofzo...
Jah, das waar, het is wel iets te bergachtig dat was mij ook opgevallen. Maarja ze moeten wat, als ze het zo open laten, dan kost dat ten eerste heel veel RAM-geheugen voor je comp. omdat je zover kunt kijken, daarnaast, willen ze er voor zorgen dat je niet zomaar het level uit kunt lopen. En ze willen natuurlijk ook niet zomaar ergens een onzichtbare muur plaatsen in het level.
Een btje originele leveldesigner lost dat zo op. Kijk naar Spearhead van Medal of Honor Allied Assault!
Ikzelf zou er een dijk inzetten, of het terrein licht glooiend maken. Het is 10x makkelijker!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

ow ja:

goede uo server (weet ip nog niet)

Gamersland CoD #1.4
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Kan iemand mij misschien helpen?
Ik loop vast bij de Engelse campagne in UO (als je uit die bommenwerper bent gesprongen). Ik kan geen contact maken met het verzet. Als ik ga lopen komen ze na een tijdje wel mee, maar er wordt geen woord gesproken. Als ik dan bij de spoorbrug kom kan ik de springladingen nergens vinden omdat ik niet weet waar Van Dijke is gedood.
Wie kan mij verder helpen :?:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

die kerel is denk ik gedood vlakbij de bunker waar je binnen bent gegaan om die duitsers uit te schakelen
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Dat is inderdaad een hele domme bug, als je helemaal niets kan vinden, dan zul je de missie opnieuw moeten spelen. En dan heel erg goed letten op die Van Dijke! Het komt soms voor dat hij onderweg al neergeschoten is, zoals bij dat huis...
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Ok, bedankt. Ik zal wel weer opnieuw beginnen met die missie :|
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Suc6!:P
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Idd, succes, moet nu wel lukken!
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Het is gelukt. Ik heb zojuist de kanonnen in Griekenland opgeblazen, dus NL heb ik al achter me gelaten! 8)
Stephen E. Ambrose
robin.h
Lid

Bericht door robin.h »

Maar is het de 30 euro(via bol.com) wel waard? want dan ga ik hem ook maar eens bestellen :)

En wat is de duur ongeveer van de Single player ongeveer?(Want niet tot je binnen 2 uur klaar bent) :P
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

us campagne : twee-drie uur
britse campagne : twee-drie uur
russische campagne : drie-vier uur

(voor gematigde gamers)
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.