german re-enacting. even terugophalen)
- Sgt. Gallée
- Lid
- marf
- Lid
Ik vind dat de journalist met het gedacht naar ginder is gegaan om te bewijzen dat er nazi's rond liepen
.
Maar ja op beurzen lopen toch ook nazi's rond !
Maar ja op beurzen lopen toch ook nazi's rond !
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
- Sgt. Gallée
- Lid
Is deze nog ergens online te zien?johan willaert schreef:Vanavond op BBC1 om 2130Hr.....AK47 schreef:Als je Duits re-ennactment wil zien dan is de War and Peace show in Engeland een must (helaas net weer voorbij). Complete divisies inclusief de voertuigen zie je daar voorbij trekken.
Weekend Nazis
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
- Sgt. Gallée
- Lid
-
Opgeheven account 942
Jawellittlebelgiansoldier schreef:Mooiste vb, dit weekend in Ursel. Binnen het kamp mag het hakenkruis, op het vliegveld ofzo moet het afgeplakt zijn.Dat is niet opgelegd door de gemeente....
Ik ben lid van de VZW Frontleven (Amerikaanse wergroep) en daar werd verteld dat het door de gemeente (Knesselare) verboden was.
Ook iemand van de organisatie heeft me dat bevestigd.
- Shifty
- Lid
- Sjoerd
- Lid
De zin 'Yes and what's the point?' is duidelijk genoeg. Die laatste opmerking is in mijn ogen smakeloos en misplaatst.Shifty schreef: Yes and what's the point ? Ga terug in uwe zandbak spelen ...
Laten we alsjeblieft op een normale manier met elkaar communiceren.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
-
jeffreyvanspengen
- Lid
http://www.dailymotion.com/video/x2usrk ... s-1_eventsSgt. Gallée schreef:Is deze nog ergens online te zien?johan willaert schreef:Vanavond op BBC1 om 2130Hr.....AK47 schreef:Als je Duits re-ennactment wil zien dan is de War and Peace show in Engeland een must (helaas net weer voorbij). Complete divisies inclusief de voertuigen zie je daar voorbij trekken.
Weekend Nazis
http://www.dailymotion.com/video/x2usue ... s-2_events
-
littlebelgiansoldier
- Lid
Ja leuk om te weten dat je lid bent van frontleven.Thomas Vancraeynest schreef:Jawellittlebelgiansoldier schreef:Mooiste vb, dit weekend in Ursel. Binnen het kamp mag het hakenkruis, op het vliegveld ofzo moet het afgeplakt zijn.Dat is niet opgelegd door de gemeente....
Ik ben lid van de VZW Frontleven (Amerikaanse wergroep) en daar werd verteld dat het door de gemeente (Knesselare) verboden was.
Ook iemand van de organisatie heeft me dat bevestigd.
Maar ik woon in Ursel/Knesselare. Toen ik voor de vorige editie van WAW vroeg aan de burgemeester die ik regelmatig sprak, (nu ex-burgemeester) waarom hij een verbod had opgelegd op Duits re-enactment bleek hij van niets te weten. Het zou me eigenlijk sterk verbazen dat hij niets weet hiervan want alles dat iets of wat te maken heeft met WO1 en W02 ontgaat hem niet.
Volgens mij heeft de organisatie dit zelf opgelegd.
LET OP!!! dit is geen beschuldiging alleen een mening.
Ik wil niemand zwartmaken want zelf vind ik WAW een prachtig evenement
-
johan willaert
- Lid
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 4 keer
The BBC programme about the ' Nazis ' might be having some repercussions on the show, the local newspaper the ' Kent Messenger ' is possibly putting some distance between it and the show.
They used to sponsor the show with money and by printing the brochures and hand-outs etc. Also the Norfolk line ferry company used to offer cheaper fares for Europeans going to the show, will have to see if that continues.
Also the War & Peace website has removed the 2nd Battle-group pictures and write up from their website.
They used to sponsor the show with money and by printing the brochures and hand-outs etc. Also the Norfolk line ferry company used to offer cheaper fares for Europeans going to the show, will have to see if that continues.
Also the War & Peace website has removed the 2nd Battle-group pictures and write up from their website.
29th Let's Go!!!!!
-
Opgeheven account 942
Ok bedankt voor de toelichting. Ik zeg alleen maar achter wat ik gehoord heblittlebelgiansoldier schreef:Ja leuk om te weten dat je lid bent van frontleven.Thomas Vancraeynest schreef:Jawellittlebelgiansoldier schreef:Dat is niet opgelegd door de gemeente....
Ook iemand van de organisatie heeft me dat bevestigd.![]()
Maar ik woon in Ursel/Knesselare. Toen ik voor de vorige editie van WAW vroeg aan de burgemeester die ik regelmatig sprak, (nu ex-burgemeester) waarom hij een verbod had opgelegd op Duits re-enactment bleek hij van niets te weten. Het zou me eigenlijk sterk verbazen dat hij niets weet hiervan want alles dat iets of wat te maken heeft met WO1 en W02 ontgaat hem niet.
Volgens mij heeft de organisatie dit zelf opgelegd.
LET OP!!! dit is geen beschuldiging alleen een mening.
Ik wil niemand zwartmaken want zelf vind ik WAW een prachtig evenement