Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
en we hebben hem hier!!!!!! maar kwam 22,50 te kort omdat de overheid me WEER hard naait. ga je naar het postkantoor voor kenteken op je scooter, vrouw kijkt naar je id en uitreksel van bevolkings register, typt wat in, komt 1 super duur en mooi blaadje uit*ahum* en daar ging weer 22,50.... pure geldklopperij.... dus nu maar ff wachten tot morgen tot ik weer los kan gaan
Hmm, waarom is hij hier dan nog niet te koop? Ik kan niet wachten, ik zal morgen maar eens naar E-plaza hier in Heerlen bellen, hopelijk hebben ze hem daar wel.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Misschien hebben ze 'm al wel maar ligt 'ie nog achter, of komt 'ie bij een zending later in de week. opgehypte spellen hebben de winkels al snel binnen!
alex schreef:en we hebben hem hier!!!!!! maar kwam 22,50 te kort omdat de overheid me WEER hard naait. ga je naar het postkantoor voor kenteken op je scooter, vrouw kijkt naar je id en uitreksel van bevolkings register, typt wat in, komt 1 super duur en mooi blaadje uit*ahum* en daar ging weer 22,50.... pure geldklopperij.... dus nu maar ff wachten tot morgen tot ik weer los kan gaan
Dat kenteken is nog niet verplicht je mag dus gewoon nog met je oude plaatje rijden...onzin
Ik heb hem al uitgespeeld t spel heb hem al sinds gistermiddag :d hij is best wel vet
ik heb hem nu ook is inderdaad wel leuk spel ja, het vervolg gaat als het goed is ook in nederland gespeeld worden maar ik ga zo weer ff verder gamen, blijft een verslavend spel
Hehe, bij E-plaza en Bart Smit hebben ze hem niet. Intertoys in Heerlen en Kerkrade nemen niet op. En Media Markt Heerlen zei vrijdag, dat ik vandaag terug moest bellen dan zouden ze hem waarschijnlijk hebben. En nu zeggen ze me dat ze hem Zaterdag hebben gekregen en dat hij uitverkocht is .
zo... niet gaan lachen nu maar kzit nu al vast irritantje mofjes met hun panzerfausts weet je wat tof is: skirmish.... ff met de duitsers gaan en dan de fg 42 nemen.... heerlijk
Ja, die skirmish-mode lijkt me ook wel handig. Nu kan je tenminste even snel spelen zonder een heel level uit te spelen. En zo te zien zijn die levels van de skirmish-mode ook wel tof.