ahja, want in de winter is het langer nacht dan dag, dus: ZWART, spreekt voor zich, ahjaLHek schreef:we kunnen ook een invasie doen als het lang en veel sneeuwt, zijn alle belgen in t zwart gecamoufleerd!
Hereniging België en Nederland (?)
- LHek
- Lid
-
Mattie
- Lid
Maar als ge in de winter komt trekt dat nog steeds op niks; Uw Demaco's (speelgoed M16, gebouwd door kaboutertjes in het Noorden van Kanada) vriezen vast....en ge zijt toch te zuinig om te schieten, want kogels kosten geld
Daarnaast hebt ge nog niet eens in de gaten dat de Minimi's die ge bij ons FN gekocht hebt het helemaal niet doen! Maar daar komt ge ook niet achter zolang de kogels niet in de aanbieding zijn; dan is dat gans spel niet eens uitgetest en moet ge gewoon pang roepen! (En daar schrikken wij niet van
)
Terwijl onze pijl en bogen het ook met vorst doen! En we daar just ook gene geluiddemper voor nodig hebben!
En onze marine ouderwets of slecht onderhouden? Zijt ge gek; we hebben de boten vorig jaar nog tegen de houtworm behandeld!.....
Want aan een houten boot blijven ook geen magneetmijnen kleven!
Daar is tochwel effekes over nagedacht!
Maar wij lijven jullie wel in; en dan staat gelijk de doodstraf op Belgenmoppen! Het zal jullie leren!
En van die zwarte uniformen dat klopt niet; wij hebben ook witte pakken; het vervelende was wel dat als ik dat droeg ik iedere dag 5 tot 6 keer aangereden werd door een sneeuwploeg.....
Tis toch niks; Mat.
Daarnaast hebt ge nog niet eens in de gaten dat de Minimi's die ge bij ons FN gekocht hebt het helemaal niet doen! Maar daar komt ge ook niet achter zolang de kogels niet in de aanbieding zijn; dan is dat gans spel niet eens uitgetest en moet ge gewoon pang roepen! (En daar schrikken wij niet van
Terwijl onze pijl en bogen het ook met vorst doen! En we daar just ook gene geluiddemper voor nodig hebben!
En onze marine ouderwets of slecht onderhouden? Zijt ge gek; we hebben de boten vorig jaar nog tegen de houtworm behandeld!.....
Want aan een houten boot blijven ook geen magneetmijnen kleven!
Maar wij lijven jullie wel in; en dan staat gelijk de doodstraf op Belgenmoppen! Het zal jullie leren!
En van die zwarte uniformen dat klopt niet; wij hebben ook witte pakken; het vervelende was wel dat als ik dat droeg ik iedere dag 5 tot 6 keer aangereden werd door een sneeuwploeg.....
Tis toch niks; Mat.
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
- Willem ter Haar
- Lid
Ik dacht dat ze uit Spanje kwamen. Gebouwd door een stelletje mensen die Piet heten. Uit Canada halen we niks. En we gooien gewoon de handgranaten terug die jullie ons toe werpen. Uiteraard houden we wel zelf de pin. Kun je weer verkopen aan de ijzerboer.Mattie schreef:Maar als ge in de winter komt trekt dat nog steeds op niks; Uw Demaco's (speelgoed M16, gebouwd door kaboutertjes in het Noorden van Kanada) vriezen vast....en ge zijt toch te zuinig om te schieten, want kogels kosten geld![]()
Geluk dat onze vingers er niet afvriezen. Die van jullie blijven plakken aan de pees van jullie boog.
Daarnaast hebt ge nog niet eens in de gaten dat de Minimi's die ge bij ons FN gekocht hebt het helemaal niet doen! Maar daar komt ge ook niet achter zolang de kogels niet in de aanbieding zijn; dan is dat gans spel niet eens uitgetest en moet ge gewoon pang roepen! (En daar schrikken wij niet van)
1 mooi schot in de kruitkamer en dag schip.En onze marine ouderwets of slecht onderhouden? Zijt ge gek; we hebben de boten vorig jaar nog tegen de houtworm behandeld!.....![]()
Want aan een houten boot blijven ook geen magneetmijnen kleven!Daar is tochwel effekes over nagedacht!
Iemand moet het doen. Doen jullie het niet dan moeten wij het doen.Maar wij lijven jullie wel in; en dan staat gelijk de doodstraf op Belgenmoppen! Het zal jullie leren!![]()
Dat zal je leren.
En van die zwarte uniformen dat klopt niet; wij hebben ook witte pakken; het vervelende was wel dat als ik dat droeg ik iedere dag 5 tot 6 keer aangereden werd door een sneeuwploeg.....![]()
Tis toch niks; Mat.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
-
Glenn Janssens
- Lid
- Willem ter Haar
- Lid
- Mooyman
- Lid
Mattie heeft geheel gelijk, wij testen hier uit zuinigheid niets.Mattie schreef:Maar als ge in de winter komt trekt dat nog steeds op niks; Uw Demaco's (speelgoed M16, gebouwd door kaboutertjes in het Noorden van Kanada) vriezen vast....en ge zijt toch te zuinig om te schieten, want kogels kosten geld![]()
Daarnaast hebt ge nog niet eens in de gaten dat de Minimi's die ge bij ons FN gekocht hebt het helemaal niet doen! Maar daar komt ge ook niet achter zolang de kogels niet in de aanbieding zijn; dan is dat gans spel niet eens uitgetest en moet ge gewoon pang roepen! (En daar schrikken wij niet van)
En onze marine ouderwets of slecht onderhouden? Zijt ge gek; we hebben de boten vorig jaar nog tegen de houtworm behandeld!.....![]()
Want aan een houten boot blijven ook geen magneetmijnen kleven!Daar is tochwel effekes over nagedacht!
Maar wij lijven jullie wel in; en dan staat gelijk de doodstraf op Belgenmoppen! Het zal jullie leren!![]()
En van die zwarte uniformen dat klopt niet; wij hebben ook witte pakken; het vervelende was wel dat als ik dat droeg ik iedere dag 5 tot 6 keer aangereden werd door een sneeuwploeg.....![]()
Tis toch niks; Mat.
Daar in tegen in België wel, kan mij nog herinneren dat er in Kopspijkers(TV programma wat vast ook in België te zien zal zijn) een stuk was over de nieuwe pepperspray van de Belgische politie die dat even uit probeerden op een collega, reactie van het proef konijn?
- Willem ter Haar
- Lid
LOLWillem ter Haar schreef:Zolang je de juiste wijk in Rotterdam maar raak, heb ik er geen probleem mee.
Zo waterbommetje doet echt niet zo veel schade hoor.
Ja, dan trekkenn we al het metaal uit Belgie naar Nederland ofzo:PWillem ter Haar schreef:we testen hier niks? In Nederland staat de sterkste magneet van de WERELD waar mee ze testen doen. En dit is nog maar 1 ding.
LOL
Jurrie
- Willem ter Haar
- Lid
- Arjen
- Lid

[offtopic] lopen er een belg en een nederlander naar het cafe; zegt die nederlander tegen die belg : ik weet nog een goeie belgenmop.
zegt die belg:
maar ik ben een belg.
zegt die nederlander :
geeft niets dan vertel ik hem toch gewoon 2 keer
[/offtopic]
zegt die belg:
maar ik ben een belg.
zegt die nederlander :
geeft niets dan vertel ik hem toch gewoon 2 keer
[/offtopic]
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
-
Mattie
- Lid
Rotterdam bombarderen.......... dat hebben ze toch al eens gedaan meen ik mij te herinneren?
A ja! Toen hield het stoere Nederlandse leger het toch ook ongeveer 100 uur uit tegen de Duitserkes; wellicht dat ze die schitterende prestatie nog eens kunnen herhalen......
Mattie.
A ja! Toen hield het stoere Nederlandse leger het toch ook ongeveer 100 uur uit tegen de Duitserkes; wellicht dat ze die schitterende prestatie nog eens kunnen herhalen......
Mattie.
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
- Willem ter Haar
- Lid
Het Nederlandse leger wilde niet vechten maar neutraal blijven. Helaas moesten ze zich overgeven omdat de Duitsers burgers doden.
Overgave was toen de enige oplossing om burgers levens te sparen.
En op die 100 uur had Hitler zich flink op zijn neus gekeken. Hij had gedacht dat dat het binnen 24 tot 48 uur gedaan zo zijn.
En halen jullie Duitsland er bij om Nederland te hereniging met België?
Overgave was toen de enige oplossing om burgers levens te sparen.
En op die 100 uur had Hitler zich flink op zijn neus gekeken. Hij had gedacht dat dat het binnen 24 tot 48 uur gedaan zo zijn.
En halen jullie Duitsland er bij om Nederland te hereniging met België?
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)