Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
antwerpx schreef:Het wordt waarschijnlijk een trip naar Vught én Best, een mogelijke datum is de eerste zondag van de krokusvakantie
Ik denk dat voor de mensen uit Brabant en Limburg lastig wordt. Die hebben namelijk carnavalsverplichtingen
Ik neem aan dat je de vakantie over ongeveer 5 weken bedoeld?
Bovendien is er vooral op zondag denk ik weinig open in Brabant. En als er al iets open is, zal het in carnavalsstemming zijn. De tweede zondag is dan beter denk ik.
Het was vooral: we hebben meestal een hele hoop te doen op een maandag na de vakantie, zodoende. Maar er bestaan belangrijker dingen dan school, ik zal wel zorgen dat ik kan
Waarom deze meeting niet iets centraler in Nederland, bvb Utrecht/Arnhem?.
Arnhem ligt gezien noord Nederland en België mooi centraal, bovendien zijn hier vele musea te vinden en kan men daarbij een indruk opdoen van een mooie stad waar natuurlijk veel gebeurd is.
Mooyman schreef:Waarom deze meeting niet iets centraler in Nederland, bvb Utrecht/Arnhem?.
Arnhem ligt gezien noord Nederland en België mooi centraal, bovendien zijn hier vele musea te vinden en kan men daarbij een indruk opdoen van een mooie stad waar natuurlijk veel gebeurd is.
We hebben gekozen voor een locatie die centraal ligt voor Nederland en Vlaanderen. De locatie ligt nu wel vast wat mij betreft, er zijn al plannen voor een meeting in de zomer in Arnhem.
Vanuit midden Nederland en België gezien ligt Best natuurlijk centraal, maar voor mensen van boven de grote rivieren is dat natuurlijk alllerminst het geval.
Ik woon zelf boven de rivieren en ik vind Best en Vught wel te doen. Als je de topics terugleest, kun je zien dat we gestemd hebben over een locatie en dat zelfs Antwerpen een optie was. De meeste stemmen waren voor Vught/Best. De volgende keer gaan we gewoon weer ergens anders heen.
Stemmen is natuurlijk een goede manier om ergens over eens te worden, maar gezien deze stemming, twee maal 26 en Best dan 30%, is er allerminst eensgezindheid.
Ja als je bvb uit Amersfoort komt is het ook zeker te doen, maar de mensen uit bvb Drente, Friesland of Groningen dan .