Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Aangezien al meerdere mensen hun diorama hebben laten zien, laat ik mijn kleine dio'tje ook maar eens zien. Het stelt een groepje wehrmacht soldaten voor tijdens de slag om het Ruhrgebied met hun 3,7cm Pak 35/36 kanon. Enjoy!!!
Waarschijnlijk volgen er in de toekomst nog wel meer. Ben nu in ieder geval bezig met enkele Dragon figuren(Duitsers)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Dat ziet er enorm goed uit, ik had alleen bij de voorlaatste foto, op de soldaat of de Pak scherpgesteld en niet op het takje. Maar, ziet er echt prachtig uit.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Foto's zijn ietsjes donker, misschien kan je er nog een paar schieten met daglicht?
Ik vind vooral de ondergrond (het materiaal zelf) er goed uitzien Super! Ook je figuren zijn netjes geschilderd....ik zit zelf ook ongeveer op dat niveau....het kan nog veel mooier, maar dat lukt me echt niet :S (vooralsnog... )
Bedankt allemaal, ik zal proberen nog wat foto's in daglicht te maken als ik thuis ben. Overigens leken de foto's bij mij thuis op de flat-screen veel lichter dan nu ik ze hier op school zie. Dat is dus wel jammer.
@Hellfire: Moet je nadat imageshack een foto geladen heeft maar eens op de foto klikken dan wordt hij nog een stuk groter.
@jmc baan: Ik heb zeker wel interesse maar nog niet voor nu want nu heb ik nog wel wat liggen. Meer voor over een tijdje.
@Nico: Bedankt Nico, maar ik moet je teleurstellen daar ik mijn inspiratie toch echt heb gehaald uit een boekje dat ik heb over de gevechten rond het Ruhrgebied(de Ruhrpocket). Overigens staan op de voorkant van dat boekje ook 2 Wehrmacht soldaten achter een 3,7cmPak kanon.
@Jurrie: Je hebt echt een supersite Jurrie, ik vind het echt cool om te zien al die stoere diorama's die daar opstaan en dat is ook echt een aanzet om weer aan het werk te gaan met een eigen dio. De figuren kunnen inderdaad nog mooier worden geschilderd en dat komt ook nog wel. Voor nu vind ik dit nog even goed genoeg en hoe langer ik ermee bezig ben hoe beter het zal worden. De ondergrond moet ik trouwens nog een keer vastmaken. Nu is het in feite nog los zand in een deksel gelegt van een klein kinderschoenen-doosje en daar stenen, mos e.d. opgeplaatst samen met de modellen.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Mooie opstelling, er straalt veel drama van uit (dat kan ook aan de mooie foto's liggen).
Vanop de foto's krijg ik wel de indruk dat er maar één soort feldgrau is gebruikt voor de figuurtjes. Een klein verschil in tint tussen broek en jas kan een veel mooier resultaat geven.
Sommige uitrustingstukken zien er ook nogal nieuw uit, een krasje hier en daar op helm, veldfles of gasmaskerbus zou al veel interessanter om zien zijn.
De plaatjes op de helm zou ik trouwens gewoon kopen in plaats van ze zelf te schilderen.
De figuren kunnen inderdaad nog mooier worden geschilderd en dat komt ook nog wel. Voor nu vind ik dit nog even goed genoeg en hoe langer ik ermee bezig ben hoe beter het zal worden.
Het was niet als negatieve kritiek bedoeld...ik zit zelf ook op dat niveau, maar het blijft gewoon moeilijk dat figuurschilderen... ....Tis gewoon een kwestie van veel oefenen....