Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou dit graag willen, omdat er geregeld vragen in elke afdeling van verzamelen komt. Mij lijkt het een goede zaak om dus een aparte afdeling te maken. Met bijv. je nieuwste bodemvondsten, info over detectors. Wel natuurlijk LEGAAL, en geen scherpe munitie. En veel info over munitie natuurlijk, en de zoektips.
Wat vinden jullie?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Ach, dat is het ook niet , maar er zijn namelijk heel veel militaria verzamelaars die ook zoeken met de md naar WO II spullen Gaat dus ook ALLEEN over WO II vondsten.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Er zijn al twee sticky topics voor metaaldetector fans. En in overige hobby's loopt ook al een draadje over je eigen metaaldetector, moet er dan nog meer bijkomen?
Ik sta zelf een beetje sceptisch tegenover het idee. Ik heb niet echt het gevoel dat de metaaldetectie hier op het forum uit haar voegen begint te barsten en er werkelijk nood is aan een nieuw onderdeel.
Ben neutraal, heb dus ook niet gestemd, van mij mag het er komen maar het is geen "must". Op dit moment kan iedereen zijn vragen over dit onderwerp nog kwijt in de sticky's, dus van mij hoeft het niet perse.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Ik vraag me ook af of het wel echt nodig is. Zoveel topics zie ik niet die echt specifiek met het zoeken te maken hebben. Als er nou echt veel topics waren over het zoeken dan was zoiets misschien wel handig geweest. Maar vind het aantal topics dat echt met het zoeken te maken heeft niet bepaald hoog.