Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zie hier mn soldaat tot nu toe...Ik ben in onderhandeling over een garand belt en dan nog een m43 jas en hij is klaar! Niet te zien maar hij draagd een wollen combat broek gedateerd halverwege 44 en overshoes.
De musette heb ik vandaag binnen gekregen (bedank Stravers ), maybe niet een treu GI item maar zeker wel gedragen door de normale GI's in de ardennen.
PS: Zie hier mn 100% REPRO zelf gemaakte peuken pakkie , mocht je nu ook zon pakkie willen maken geef ff een PB en dan mail ik je een link waar je ze kan printen!
Sebas
Laatst gewijzigd door Sbas op 13 okt 2005, 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Dank u en dan te bedenken dat US niet eens mn verzamelgebied was tot op 3/4 maanden geleden Ik ben denk een beetje addict geworden door al die bulge fotos, ik vind het mooi zon real combat soldier!
PS: weet iemand nog een poppen hoofd te koop??? Dan kan namelijk eindelijk mn helm naar mn pop emigreren!
zeer mooi ding, maar volgens mij komen de schouderkopen en de borstknopen niet met elkaar overeen (kleur) hoorde dit of zijn de knopen er later opgezet?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
De knopen op de borst zijn ook messing alleen die ljiken zwart gemaakt ofzo! Ik heb geen idee misschien wel gewoon wat over was ofzo...ze zitten er wel origineel op naar mijn idee!
Ziet er goed uit, kan zelf niet wachten to Ciney en ik hopelijk alle items vind om de mijne te vervolledigen
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Dank je...de jas is mint op een paar kleine vlekjes na die niet of nauwlijks te zien zijn.
Maar het pakje is heel makkelijk te maken alleen t zilverfolie is tricky. En ik heb ook een sigaret in zn andere hand, gewoon een normale filtersigaret de filter afsnijden, beetje afbranden en HOPPA!