Beurs in Duiven
- Timo
- Lid
Beurs in Duiven
Hey,
Ik weet niet goed of het hier thuis hoorde maar wie gaat er naar duiven allemaal?
Ik wel,
Ik ga niet special vor iets kijen maar wel richting engelse helm....
Engelse foto's
Boekjes
Tijdschriften en al het andere kleine engels spul want niet te duur is.
Ik mag niet teveel geld mee nemen ongeveer 40€
(heb namelijk geen baan)
Timo
edit: onderwerp iets aangepast. anders leek het net of er iets over vogels besproken ging worden. Willem
Ik weet niet goed of het hier thuis hoorde maar wie gaat er naar duiven allemaal?
Ik wel,
Ik ga niet special vor iets kijen maar wel richting engelse helm....
Engelse foto's
Boekjes
Tijdschriften en al het andere kleine engels spul want niet te duur is.
Ik mag niet teveel geld mee nemen ongeveer 40€
(heb namelijk geen baan)
Timo
edit: onderwerp iets aangepast. anders leek het net of er iets over vogels besproken ging worden. Willem
Starting up again
-
Mattie
- Lid
Jonge, jonge, jonge.
Nu ben ik 1 keer naar zo'n beurs geweest; wat een gefoefel! (Dat is belgisch voor rommel!) Wat daar allemaal als origineel aangeboden werd, ......... en het echt niet was; waardeloos. Nu kan ik me voorstellen dat ge daar spullekes tot 5 euro koopt, maar al het serieuzere spul heeft toch wel een luchtje aan.
(Dat is overigens op andere beurzen, ook in Belgie, net zo erg.)
Het gros van de verkopers zal er niet voor terugdeinzen om U op te lichten!
Geef Uw geld liever uit op een goede rommelmarkt; dan is het eerder origineel en hebt ge het ook nog voor een betere prijs!
Mattie.
Nu ben ik 1 keer naar zo'n beurs geweest; wat een gefoefel! (Dat is belgisch voor rommel!) Wat daar allemaal als origineel aangeboden werd, ......... en het echt niet was; waardeloos. Nu kan ik me voorstellen dat ge daar spullekes tot 5 euro koopt, maar al het serieuzere spul heeft toch wel een luchtje aan.
(Dat is overigens op andere beurzen, ook in Belgie, net zo erg.)
Het gros van de verkopers zal er niet voor terugdeinzen om U op te lichten!
Geef Uw geld liever uit op een goede rommelmarkt; dan is het eerder origineel en hebt ge het ook nog voor een betere prijs!
Mattie.
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
-
Glenn Janssens
- Lid
- Guido
- Lid
toch moet ik zeggen dat het leuk is om er overheen te lopen en te kijken wat er nou allemaal ligt... ena ls er wat leuks en kleins ligt mischien kopen maar ik ben 3 keer in duiven geweest en alleen maar een US servicedress met insignes (gedateerd) en engelse webbing (alles gedateerd) "(de us service dress en webbing op 1 dag gekocht) de rest niks gekocht alleen leuk rondgekeken! toch wel een leuke ervaring hoor zo'n beurs!
in januari ga ik er waarschijnlijk heen met Stijn! dus ff kijken of we mensen te vinden zijn die in januari ook gaan!
in januari ga ik er waarschijnlijk heen met Stijn! dus ff kijken of we mensen te vinden zijn die in januari ook gaan!